Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:35:17 GMT

ارسال ۵۰ اثر به جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۰۶۵۸

ارسال ۵۰ اثر به جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، حسین صفی با بیان اینکه مشارکت هنرمندان در برگزاری جشنواره و تعداد آثار نسبت به دوره گذشته افزایش قابل توجهی دارد؛ اظهار داشت: آثار ارسالی به دبیرخانه از شهرستان‌های همدان، بهار، کبودراهنگ، تویسرکان، رزن و ملایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه متون نمایشنامه‌های این جشنواره بومی بوده و از آثار نویسندگان استان است؛ عنوان کرد: بیشتر شرکت کنندگان از هنرمندان و هنرجویان جوان هستند.

صفی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه بود که باتوجه به استقبال شرکت‌کنندگان تا ۲۵ تیر تمدید شد، گفت: هنرمندان تا ۱۲ مرداد فرصت دارند ۳ نسخه لوح فشرده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل اظهار داشت: تا ۱۵ مردادماه بین ۱۲ تا ۱۵ اثر برای شرکت در جشنواره انتخاب و معرفی خواهد شد.

هشتمین جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان ۱۷ و ۱۸ مردادماه در فامنین برگزار می شود.

کد خبر 4355917

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین صفی نمایشنامه خوانی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد شهرکرد شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم