Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@07:37:52 GMT

مظاهری: بیشترین سیو فصل قبل مال من بود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۲۰۷۰

به گزارش وانانیوز، 

رشید مظاهری واقعاً بین بهترین‌ها نیست؟ این سؤالی است که در برج میلاد خیلی می‌پرسیدند. رشید در فصل گذشته یکی از بهترین‌های ایران بود. نیازی هم به تعریف ندارد. او هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا، عالی کار کرد. در لیگ قهرمانان که ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود. مقابل استقلال در همان بازی برگشت چندین و چند بار ناجی تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری در لیگ برتر هم جزو موفق‌ترین‌ها بود، اما در نهایت اسمش در لیست بهترین‌ها قرار نگرفت. در این‌باره گپ کوتاهی با مظاهری زدیم. 
 رشید چه شد که نامت در بین بهترین‌ها نبود؟ همه جا خوردند. 
نمی‌دانم. فکر کنم اسم من را از لیست درآوردند. با بچه‌ها رفتیم خرید کنیم و برگردیم که دیدم اسم من را خط زده‌اند. (خنده) شوخی کردم. چه بگویم در این‌باره. دیگر اتفاقی است که افتاده و دوست ندارم زیاد به آن بپردازیم. 
خود بیرانوند بعد از مراسم گفت: تو شایسته انتخاب بهترین دروازه‌بان بودی. 
حرف‌های او را شنیدم. علیرضا لطف دارد ولی واقعاً فرقی ندارد. من، علیرضا یا گلر دیگر. نمی‌دانم واقعاً چه بگویم. حرف خاصی ندارم و اصلاً دوست ندارم در این‌باره مصاحبه کنم. 
 ولی خیلی‌ها گفته‌اند حق شما بود که حداقل بین دو نفر اول باشید نه اینکه اصلاً اسم‌تان در لیست نباشد. 
ببینید من سال گذشته بیشترین سیو را در لیگ‌برتر داشتم. تیم‌مان هم نایب‌قهرمان مسابقات شد. به جرأت می‌توانم بگویم در نیم‌فصل دوم خیلی تلاش کردم و با توجه به آمار هم عملکردم خوب بود. خیلی از خودم راضی بودم. البته هیچ‌وقت دوست ندارم از کار خودم تعریف کنم ولی به هر حال آمارم مشخص بود و همواره تلاش کرده‌ام تا برای تیم مثمرثمر باشم. بعد از آن هم به جام جهانی رفتم... اصلاً بی‌خیال. دو سال قبل هم من با خسوس رقابت داشتم و با اینکه بالاترین امتیاز‌ها را در لیگ برتر به دست آوردم ولی بهترین دروازه‌بان نشدم. دوست ندارم دیگر به این مسائل فکر کنم.

منبع: وانا

کلیدواژه: رشید مظاهری ذوب آهن بهترین دروازه بان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟
بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.
روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟
بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم