Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
با وجود انتقال ۸۸ میلیون پوندی به یوونتوس، کریستیانو رونالدو پرسودترین انتقال یک بازیکن بالای ۳۰ سال نیست.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، رونالدو 9 سال پيش با رقم 80 ميليون پوند از منچستر يونايتد به رئال مادريد رفت و انتقال او به يوونتوس، قهرمان ايتاليا در آستانه 34 سالگي حدود هشت ميليون پوند براي قهرمان اروپا سود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند اگر تعداد 450 گل او براي رئال و چند قهرماني اروپا را در نظر بگيريم، سودي كه سانتياگو برنابئو از رونالدو در اين سال‌ها برده بسيار فراتر از عدد ناچيز هشت ميليون پوند خواهد بود.

يكي از پرسودترين بازيكنان بالاي 30 سال تاريخ فوتبال بي‌ترديد گابريل باتيستوتا، ستاره پيشين تيم ملي آرژانتين است. او در 1991 با رقم 1.5 ميليون پوند از بوكاجونيورز به بنفش‌پوشان فيورنتينا پيوست و 9 سال بعد در 31 سالگي با 22 ميليون دلار راهي رم شد. به اين ترتيب، باتيستوتا 20 ميليون دلار به بنفش‌هاي فلورانس سود رساند و تا سال‌ها گران‌ترين و پرسودترين بازيكن بالاي 30 سال در اروپا بود.

بازيكني كه همين اواخر ركورد ستاره محبوب آرژانتيني را شكست، كسي نيست جز لئوناردو بونوچي. دفاع محكم تيم ملي ايتاليا و باشگاه يوونتوس سال گذشته با 35 ميليون پوند از تورين به ميلان رفت و لباس مشكي و قرمز اي‌سي‌ميلان را بر تن كرد. از آنجا كه قرارداد ابتدايي بونوچي با يووه فقط 11 ميليون پوند بود، به اين ترتيب قهرمان چند سال اخير ايتاليا در ازاي انتقال مدافع خود به ميلان بيش از 24 ميليون پوند سود كرد.

اگر رقم قرارداد ابتدايي و فروش پس از 30 سالگي را در نظر بگيريم، باتيستوتا همچنان اين تاج را در اختيار دارد. انتقال او از فيورنتينا به رم 1366 درصد به باشگاه فلورانسي سود رساند كه در تاريخ فوتبال بي‌نظير است.

در همین زمینه: پاداش ۲۰ هزار یورویی رونالدو به کارکنان هتل یونانی مراسم معرفی رونالدو ۲۵ تیر برگزار می‌شود رونالدو بدون خداحافظی از رئال می‌رود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا