Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بهروز آقایی صبح امروز در مراسم امضای چهار قرارداد سرمایه‌گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار گفت: این قراردادها به ارزش 180 میلیارد تومان گامی در جهت توسعه پسکرانه بندر شهید بهشتی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با این سرمایه‌گذاری‌ها بندر شهید بهشتی به سمت تبدیل به بنادر هوشمند و نسل سوم حرکت می‌کند، گفت: ظرفیت بندر شهید بهشتی از 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون تن به 8.5 میلیون تن ارتقا یافته و پیش بینی می‌شود سالانه 800 هزار تردد کامیون و روزانه 2 هزار تردد کامیون در جاده‌های استان با توسعه تخلیه و بارگیری در این بندر محقق شود.

آقایی ادامه داد: اتصال بندر شهید بهشتی چابهار به شبکه ریلی بسیار ضرورت دارد و باید در اولویت پروژه‌ها قرار بگیرد و تا زمانی که بندر چابهار به ریل متصل نباشد امکان رقابت با بنادر منطقه را ندارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای رقابت‌پذیری و جذب ترانزیت مواد معدنی افغانستان باید به راه‌آهن متصل شویم، گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای جذب سرمایه‌گذاری در بندر چابهار اتصال این بندر به شبکه سراسری راه آهن است.

آقایی همچنین درباره چهار قراردادی که صبح امروز با بخش خصوصی به امضا رسید اظهار داشت: این قراردادها با روش BOT و در مدت زمان 20 سال بین بخش خصوصی و سازمان بنادر به امضا رسیده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقای ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، در بیمارستان شهید بهشتی تفت  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳