Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد کل نیروهای مسلح مجوز بازی یکی از سربازان تیم تراکتورسازی را صادر نکرده و وضعیت او نامشخص است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از فروش امتیاز باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی و خرید آن توسط محمدرضا زنوزی یکی از دغدغه های اصلی در این خصوص موضوع سربازان بود. طبق قانون وقتی تراکتورسازی دیگر نظامی نیست و به بخش خصوصی واگذار شده، هیچ بازیکن سربازی نیز نمی تواند به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در جلساتی که با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار کرد، توانست مجوز ادامه بازی سربازان این باشگاه را بگیرد اما در همان مقطع مشخص شد که ستاد کل فقط مجوز بازی ۵ بازیکن سرباز تیم را صادر کرده است و مجوز رضا شربتی صادر نشد.

این در حالی است که مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، محمد مسلمی پور، قائم اسلامی خواه و رضا شربتی ۶ بازیکنی بودند که برای گذراندن خدمت سربازی شان راهی تراکتور شدند و با نظر ستاد کل یکی از آنها باید به تیم نظامی دیگری می رفت. تراکتوری ها اما اصرار داشتند که مجوز بازی نفر ششم هم صادر شود. در این شرایط آنها نام شربتی را به ستاد کل ارائه نکردند تا در آینده این مجوز را بگیرند. حالا اما مسئولان نیروهای مسلح همچنان ازصدور مجوز بازی رضا شربتی برای تراکتور سر باز می زنند و به همین خاطر این مدافع چپ به مشکل خورده است.

شربتی که بازی اش مورد تایید جان توشاک هم قرار گرفته در اردوها و تمرینات تراکتورسازی حضور دارد اما نتوانست مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان برود و احتمالا این رویه در بازی های آینده نیز ادامه خواهد داشت. مگر اینکه مدیران تراکتورسازی بتوانند مجوز بازی شربتی را از مسئولان ستادکل نیروهای مسلح دریافت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عباس الیاسی رضا شربتی احسان پهلوان رضا شربتی عباس الیاسی مهدی مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد

یکی از وزیران دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن به زودی عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل در آب‌های مدیترانه را آعاز خواهند کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی دولت یمن در گفت‌‌وگو با شبکه المیادین گفت که دور چهارم علمیات ضد صهیونیستی نیروهای مسلح این کشور که عبارت است از هدف قرار دادن کشتی‌هایی اسرائیلی یا کشتی‌هایی عازم بنادر فلسطین اشغالی در مدیترانه، به زودی آغاز خواهد شد و نیروهای یمنی به صورت دقیق در حال رصد تحرکات هستند و روزهای آتی شاهد اعلان این عملیات‌ها خواهد بود.

او همچنین گفت که هر سلاحی که دشمن به کار می‌گیرد، نیروهای یمنی با سرعت، سلاحی را که بتوان با آن بر تسلیحات دشمن غلبه کرد، توسعه می‌دهند. شامی درباره اعلام آغاز دور چهار عملیات‌های یمن علیه رژیم اسرائیل گفت که این عملیات‌‌ها شروع خواهند داشت ولی تا زمانی که جنگ و محاصره علیه غزه متوقف نشود، پایانی نخواهد داشت.

وزیر اطلاع رسانی یمن گفت که تعداد داوطلبانی که خود را برای نبرد با رژیم اسرائیل آماده کرده‌اند، احتمالا به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز جمعه در تجمع همبستگی با مردم فلسطین در غزه، از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها برای یاری مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

او گفت: در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند داد.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادحمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد