Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@17:21:06 GMT

خودکشی در خوش آب و هواترین نقطه پایتخت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۳۵۵۴

به گزارش فارس، ظهر امروز بود که ماموران انتظامی در محدوده مینی سیتی تهران از مرگ مشکوک پیرمردی که با اسلحه کمری برارینگ کشته شده بود مطلع شدند.

سریعا پس از اعلام این خبر دستورات لازم در زمینه تحقیقات اولیه برای مشخص شدن اصل موضوع صادر و تیمی از کارآگاهان جنایی پایتخت به همراه تیم تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس شنیده ها از همسایه ها مشخص شد این پیرمرد حدودا 75 ساله از مدت ها پیش به صورت مجردی در این خانه زندگی می کرده و امروز صبح به دلیل اینکه بوی تعفن تمامی ساختمان را برداشته بود همسایه ها با پلیس تماس گرفتند تا منشا این بو که از جسد فاسد شده پیرمرد متصاعد شده بود کشف شود.

مأموران پلیس بعد از حضور در صحنه متوجه ماجرا شده و با هماهنگی های صورت گرفته سریعا وارد منزل شده و با جسد بی جان پیرمرد 75 ساله روبرو شدند.

بررسی جسد پیرمرد حکایت از آن داشت که این فرد با شلیک اسلحه به سرش کشته شده و اسلحه نیز که از نوع کمری برارینگ بود در صحنه کشف شد و بلافاصله موضوع به بازپرس و اداره آگاهی اعلام شد.

کارآگاهان جنایی پایتخت با بررسی صحنه کشف جسد متوجه شدند که پیرمرد به احتمال زیاد خودکشی کرده است، با این حال با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی ارسال شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی

بررسی مطالعاتی روی جامعه انتظامی ترکیه نشان داد که ۳۵ درصد نیروهای انتظامی این کشور به خودکشی فکر می‌کنند.

به گزارش مشرق، سندیکای اتحادیه نیروهای امنیتی و انتظامی ترکیه در نتیجه بررسی از نیروهای انتظامی در این کشور دریافت که از هر ۱۰ پلیس، ۳ نفر به فکر خودکشی است.

بررسی انجام گرفته روی ۱۵ هزار و ۳۷۵ نیروی انتظامی نشان داد که ۱۱ درصد این افراد بسیار راغب به خودکشی هستند و از مرگ خود استقبال می کنند.

در پاسخ به این سوال که آیا به خودکشی فکر کرده اید، ۶۴ درصد گفته اند که خیر و ۳۵ درصد گفته اند، بله.

فشار بالادستی، استرس، ساعت کار طولانی و وضعیت اقتصادی، ۴ دلیل عمده میل به خودکشی در میان جامعه انتظامی ترکیه است.

۷۶ درصد این افراد گفته اند که اگر شانس تغییر شغل را داشته باشند، این کار را انجام خواهند داد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است