Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -  سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مگر می‌شود در روزی که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم سه گل دریافت کنیم. 

به گزارش وبسایت نود، علی دایی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خودتان دیدید که تیم ما مستحق باخت نبود و روی دو اشتباه گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه دروازه‌مان باز شد برای زدن گل تساوی تلاش کردیم، اما به یکباره گل دوم را هم دریافت کردیم که بد موقعی بود. بعد از آن هم دیدید که ما همه جلو کشیدیم و در زمان گل سوم حریف فقط یک بازیکن ما در محوطه جریمه‌مان بود. در این بازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. اگرچه در گل‌ خوردن عالی بودیم!

وی که از شکست تیمش خیلی ناراحت بود، خاطرنشان کرد: شکست خیلی بدی بود و باید از آن درس بگیریم. خدا را شکر که در همین هفته‌های اول این شکست سنگین را متحمل شدیم و بازیکنان و خود ما باید از این مسابقه درس بگیریم تا دیگر تکرار نشود. من کل هفته گذشته را با بازیکنان صحبت کرده و به آنها گوشزد کرده بودم که اگر پیکان را نبریم بردمان در هفته اول ارزشی نخواهد داشت. مگر می‌شود در روزی که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم سه گل دریافت کنیم، در حالی که حریف کار خاصی نکرد و روی تک موقعیت‌هایش به گل رسید.

سرمربی سایپا درباره آینده تیمش تصریح کرد: ما بازیکنان جوان آنچنانی نداشتیم که بخواهیم روی کم تجربگی ببازیم. همه بچه‌های تیمم سابقه زیادی از بازی در لیگ برتر دارند و به نظرم باید برای بازی‌های بعد خط هافبک تیمم را قدرتمند‌تر کنم تا موفق‌تر عمل کنیم.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی پیکان لیگ برتر ایران سایپا علی دایی کنفرانس مطبوعاتی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، هواداران ناامید رم برای خالی کردن خشم خود به سراغ شبکه های اجتماعی رفتند تا ریک کارسدورپ و تامی آبراهام را هدف قرار دهند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ کارسدورپ با اشتباه مرگبار خود و آبراهام با از دست دادن یک فرصت ۱۰۰٪ گلزنی، نقش پررنگی در شکست خانگی رم داشتند. هواداران جالوروسی بعد از بازی به صفحه این بازیکنان در اینستاگرام هجوم بردند و به آنها توهین کردند. حجم پیام ها به حدی زیاد بود که آبراهام و کارسدورپ قسمت پیام ها زیر پست های اینستاگرام را محدود و آنرا از دسترس عموم خارج کردند.

گفتنی است هر دو بازیکن اگرچه همچنان از حمایت ده روسی برخوردار هستند اما در لیست فروش رم قرار گرفته اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902715

دیگر خبرها

  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود