Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بخاطر اینکه در دو ناحیه از فک حبیب زاده شکستگی وجود دارد، پس از بر طرف شدن التهاب صورت مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید حاج رسولیها در خصوص آخرین وضعیت رضا حبیب زاده گفت: او پس از مصدومیت راهی بیمارستان شد و بعد از انجام آزمایش و سیتی اسکن، اقدامات اولیه برای وضعیت این بازیکن صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه این بازیکن امروز صبح بصورت موقت از بیمارستان مرخص شد ولی بخاطر اینکه در دو ناحیه از فک او شکستگی وجود دارد، پس از بر طرف شدن التهاب صورت مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: حبیب زاده هم اکنون در منزل استراحت می کند و بعد از عمل مشخص می شود چه مدت زمانی از میاد دور خواهد بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • وضعیت سرخ صلیب سرخ در غزه
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم