Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اداره مهاجرت ترکیه در گزارشی اعلام کرد که 57 هزار تبعه افغان را طی 7 ماه گذشته در این کشور بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، اداره مهاجرت ترکیه در گزارشی اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور در هفت ماه گذشته 136 هزار پناهجوی غیرقانونی را بازداشت کرده که 57 هزار تن از آنان شهروندان افغانستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که روند اخراج پناهجویان افغان از ترکیه ادامه دارد، اداره مهاجرت این کشور اعلام کرده است که حدود 40 درصد از کل پناهجویان بازداشت‌شده در ترکیه شهروندان افغانستان هستند.

بر اساس گزارش اداره مهاجرت ترکیه روند مهاجرت مردم افغانستان به این کشور نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.

در گزارش اداره مهاجرت ترکیه آمده است که در 12 ماه سال گذشته میلادی 45 هزار پناهجوی افغان در این کشور بازداشت شدند.

این در حالی است که تنها در 7 ماه نخست سال جاری میلادی آمار پناهجویان افغان بازداشت‌شده به بیش از 56 هزار نفر در ترکیه رسیده است.

اداره مهاجرت ترکیه شمار پناهجویان افغان بازداشت‌شده در سال 2016 را 31 هزار، سال 2015 را 35 هزار و سال 2014 میلادی را 12 هزار و 248 نفر اعلام کرده است.

به نوشته آوا، ناامنی‌، فقر، خشکسالی و بیکاری روزافزون باعث شده تا تعداد بیشتری از افغانستان به ترکیه، اتحادیه اروپا و کشورهای همسایه مهاجرت کنند.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان بیکاری خشکسالی رویترز افغانستان مهاجران افغانستان اداره مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • پشیمانم!
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان