Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرگرد سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت:مزرعه پرورش بلدرچین در شهرستان سیریک راه اندازی شد.

وی افزود: این مزرعه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۵ هزار قطعه در روستای شهید مردان از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: این واحد تولیدی با تسهیلات قرض الحسنه بیش از یک میلیارد ریالی طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی و ۲۰۰ میلیون ریال سهم آورده ساخته شده است.

سرگرد سید حسن فاطمی افزود:در این مزرعه در هر دوره ۴۵ روزه بیش از ۵ تن گوشت تولید می‌شود.

چهار نفر در این مزرعه مشغول به کار شدند.

گوشت بلدرچین سرشار از امگا ۳ برای تقویت هوش و حافظه، غنی از آهن، ویتامین‌های آ.، ب.، ث. و اسید‌های آمینه است و در افزایش مقاومت بدن، درمان بیماری آسم و تشنج، استحکام عضلات و استخوان‌ها مفید است.

بخش بمانی شهرستان سیریک با بیش از هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق سیریک واقع است.

انتهای پیام/ف

راه اندازی مزرعه پرورش بلدرچین درسیریک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان به ضرورت دیجیتالی‌سازی کسب‌وکارشان پی برده‌اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال بازاریابی از برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک است.

به گفته وی برگزاری دوره‌های دیجیتال بازاریابی در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقه‌مندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه‌اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی  کنند که با استقبال خوبی مواجه شد.

عرب خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک، سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تأکید دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس تصریح کرد: اقامتگاه‌های بومگردی به طور کامل در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بومگردی در اصفهک است.  

انتهای پیام/251/

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان