Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:24:57 GMT

سپیدرود بدون سرمربی مقابل گسترش فولاد قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۸۲۸۹

سپیدرود بدون سرمربی مقابل گسترش فولاد قرار می گیرد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر کشور، بدون خداداد عزیزی سرمربی خود مقابل گسترش فولاد تبریز قرار می گیرد.

مسئول روابط عمومی سپیدرود رشت روز چهاشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود در بازی گذشته توسط داور اخراج شد، در دیدار برابر گسترش فولاد نمی تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرشاد عبادت کار افزود: همچنین سهیل حق شناس یکی از مربیان سپیدرود رشت نیز به دلیل اخراج در بازی گذشته، از همراهی تیم خود در دیدار برابر گستر فولاد تبریز محروم است.
وی به بخشیدن شدن یکی از بازیکنان سپیدرود رشت نیز اشاره و بیان کرد: میلاد شیخ سلیمانی که از فصل گذشته چهار بازی محرومیت داشت، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیتش تقلیل یافت و با توجه به این امر، این بازیکن می تواند سپیدرود را برابر گسترش همراهی کند.
عبادت کار ادامه داد: اما حسین کعبی دیگر بازیکن سپیدرود رشت که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شده، حق همراهی سپیدرود در دیدار برابر گسترش تبریز را ندارد.
وی با اشاره به اتفاقات و نتیجه ای که در دیدار برابر سپاهان رقم خورد، گفت: همه ارکان تیم در تلاشند با برتری برابر گسترش فولاد، کدورت ها و حواشی ایجاد شده را از بین ببرند و امیدواریم تیم فوتبال سپیدرود، با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، نتیجه دلخواه را کسب کرده و به اولین پیروزی خود در رقابت های فصل جاری دست یابد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گسترش فولاد پنجشنبه هفته جاری، در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر کشور در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. سپیدرود در 2 دیدار قبلی خود برابر تیم های سایپا و سپاهان اصفهان ه ترتیب با نتیجه سه بر صفر و شش بر یک متحمل شکست شده است.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر سپيدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درنشست خبری پس از تساوی یک بریک با فولاد مبارکه سپاهان گفت: امروز بارندگی کمی شرایط را برای ما سخت کرد و کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد. پورموسوی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم امروز شجاعانه بازی کردند آنها در شرایطی که در مقابل تیم خوب سپاهان در نقش جهان با یک گل عقب بودند توانستند با انجام یک بازی هوشمند و حساب شده گل تساوی را بزنند. وی گفت: مطمنا کسب یک امتیاز در این ورزشگاه و مقابل تیم قدرتمند مثل سپاهان بسیار برای ما ارزشمند است. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود:ما امروز در نیمه نخست هم چندین موقعیت خوب گل گلزنی داشتیم که پیام نیازمند دروازه بان سپاهان خوب واکنش نشان داد در غیر این صورت حتی شاید امروز برنده بازی هم بودیم. پورموسوی گفت: بازیکنان ما امروز نشان دادند که تحت هر شرایطی تمام توان خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می گیرند و در زمانی که تیمشان عقب است با تمام وجودشان برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنند. سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان هم در این نشست گفت: امروز یک دیدار جذابی بود که همه تماشا کردند. ژوزه مورایس افزود: فوتبال همین است و شرایطی دارد که نمی‌شود آن را پیش بینی کنید. وی گفت: امروز مقابل تیمی بازی داشتیم که انگیزه خیلی زیادی داشتند. سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: آنها برای کسب یک امتیاز بسیار تلاش کردند و به آن هم رسیدند. ژوزه مورایس افزود: امروز تیم ما هم خوب بازی کرد و بازیکنان ما هم تلاش زیادی برای کسب پیروزی انجام دادند‌. وی گفت: ما وقتی گل زدیم چندین موقعیت خوب گلزنی دیگر هم داشتیم که متاسفانه به ثمر نرسیدن و حالا فقط می‌توان افسوس خورد. ژوزه مورایس افزود: امروز داوری خوب و عالی بود به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. وی گفت: از هوداران عزیزمان هم که امروز خیلی خوب ما را تشویق کردند بسیار سپاسگزارم و امیدوارم در ادامه بتوانیم روزهای خوبی را برای آنها رقم بزنیم. ژوزه مورایس افزود: به تیم استقلال خوزستان بابت این تساوی و کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم چراکه آنها شجاعانه بازی کردند. وی گفت:ما خود را برای روزهای بهتر آماده می کنیم تا شرایط بهتری را برای خودمان در ادامه فصل و رقابت ها رقم بزنیم. سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: ما سازماندهی خودمان را باید بازسازی کنیم ما هنوز با شرایط نرمال گذشته فاصله داریم ولی باید از بازیکنانم سپاسگزاری کنم که با توجه به شرایط سخت و اتفاقات و مشکلات مختلف ولی همچنان در حال جنگیدن هستند ولی باید قبول کنیم با توجه به مشکلات مختلفی که برای ما در این فصل پیش آمد بازسازیمان طول کشیده و نتوانستیم به آن چیزی که میخواستیم در لیگ برتر برسیم. وی گفت: باشگاه در تلاش است تا ساختار خوبی برای ما ایجاد کند تا شرایط برای آینده و تیم ما بهتر شودوما بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم که لیاقتشان بیشتر این چيزهاست و امیدواریم به آن چیزی که لیاقت دارند برسند.

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد