Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:37:19 GMT

شرکت پشتیبانی حامی تولید و مصرف کننده است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۱۱۰۶

شرکت پشتیبانی حامی تولید و مصرف کننده است

سنندج - ایرنا - معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور از این شرکت به عنوان حامی همزمان تولید و مصرف کننده نام برد و گفت: به عنوان پشتیبان دولت در تامین امنیت غذایی در بازار به صورت توامان از مصرف کننده و تولید کننده حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس پشم فروشی روز چهارشنبه در تودیع و معارفه مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کردستان اظهار داشت: این مساله در برخی مواقع به عنوان تیغی دو لبه است که شرکت وظیفه دارد در زمان کاهش قیمت ها، محصول تولید کنندگان را بخرد و در مواقع افزایش قیمت نیز برای حمایت از مصرف کننده آن را به نرخ دولتی بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از رموز موفقیت شرکت پشتیبانی دام، شفافیت و پاسخگوی آن به دستگاه های نظارتی است که این مساله را تمام شرکت های وابسته در استان ها باید در بحث خرید و فروش مد نظر قرار دهند.
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور تاکید کرد: کارکنان و مدیران کل این شرکت باید برای جلب اعتماد تولید کنندگان و مصرف کننده همواره باید طوری حرکت کنند که به نهادهای نظارتی پاسخگوی کند.
پشم فروشی در خصوص عملکرد شرکت پشتیبانی امور دام کردستان نیز یادآور شد: این استان دارای شرکتی است که تاکنون مشکلی از جانب آن احساس نمی کنیم و همواره تعامل خوبی بین دستگاه های مختلف در اهداف و ماموریت ها وجود دارند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه کشاورزی حدود 30 درصد ارزش افزوده و اشتغال این استان را تشکیل می دهد و نیاز دارد تا شرکت مرکزی منابع بیشتری را برای خرید نهاده ها و محصولات تولیدی اختصاص دهد.
خالد جعفری اظهار داشت: شرکت پشتیبانی این استان در بخش انبارها موجود دارای مشکلاتی است که انتظار می رود بتوان با تجهیز انبارها و احداث واحدهای جدید این مشکل را به حداقل رساند.
وی با اشاره به اینکه تولید کنندگی بهره برادران کشاورزی استان کردستان از جمله مرغداران آن بهره برادران کوچک هستند، افزود: امید می رود شرکت پشتیبانی امور دام کشور در صورت امکان خریدهای خود در خصوص محصولات تولیدی برای تامین ارزاق استان های منطقه را از این استان افزایش دهد.
به گزارش ایرنا، در این آیین فرزاد معاونی به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور دام کردستان معرفی و از خدمات پیمان اسکندری تجلیل شد.
3034/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد معاون دام پشتيباني كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ سد کردستان سرریز شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: در پی بارش‌های مناسب اخیر، سدهای قشلاق و آزاد سنندج - عباس‌آباد و سبدلو بانه - زیویه کامیاران - زریوار و گاران مریوان- چراغ ویس سقز سرریز کرده‌اند. - اخبار استانها -

آرش آریانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به اینکه در پی بارش‌های مناسب اخیر، حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به 72 درصد رسید، اظهار داشت: تاکنون 8 سد در کردستان سرریز شده و برای روزهای آینده نیز هواشناسی استان هشدار سطح نارنجی اعلام کرده است.

وی افزود: تاکنون سدهای قشلاق و آزاد سنندج - عباس‌آباد و سبدلو بانه - زیویه کامیاران - زریوار و گاران مریوان-  چراغ ویس سقز سرریز کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان با بیان اینکه در پی بارش‌های اخیر، حجم آب از 71 درصد به 72 درصد رسید، افزود: حجم آب ذخیره پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است. هم‌اکنون دو سد آزاد و قشلاق 100 درصد پر شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال آبی جاری 420 میلیمتر، متوسط بارندگی استان بوده، خاطرنشان کرد: در شهرستان مریوان با حدود 1000 میلیمتر و بانه با 800 میلیمتر بیشترین میزان دریافت نزولات آسمانی را شاهد بوده‌ایم.

آریانژاد بیان کرد: با توجه به رواناب‌های خوبی که در سال آبی جاری به مخازن سدهای استان جاری شده، این امر منجر به سرریز 8 سد در کردستان گردید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان به سامانه جدید بارشی که از امروز وارد استان می‌شود، اشاره کرد و گفت: نظر به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای روزهای امروز دوشنبه 17 و سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی شده است، توصیه می‌شود شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه و مخازن سدهای کردستان اکیداً خودداری کنند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است