Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛ مسئول اردوی جهادی شهید سهرابی ثانی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورلنده گفت: تعداد7پروژه عمرانی محرومیت زدایی شامل احداث و بازسازی،پاکسازی جداول ،پیاده روی خانواده ،شبی باشهدا در این روستا اجرا شد .
غفاری با بیان اینکه هدف از برگزاری اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده و سازندگی از خودسازی درونی شروع و با سازندگی در مناطق محروم تکمیل می شود افزود: کنار این کار مهم توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و نوجوانان و ایجاد روحیه سازندگی در مردم جزء رسالت های مهم جهادگران محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول اردوی جهادی شهید سهرابی ثانی بسیج دانشجویی پیام نور لنده گفت:دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی جهادی روستای قیام در زمینه های فرهنگی، عمرانی،قرآنی ، هنری، ورزشی، اقتصاد مقاومتی، مشاوره‌ای و آموزشی فعالیت کردند.
غفاری اضافه کرد :مهمترین برنامه های جهادگران بسیجی خواهر در این اردو،اجرای برنامه‌های قرآنی، مراسم غبارروبی گلزار شهدا ،احکام، ، حلقه معرفت ، برگزاری مراسم دعا، خیاطی و گل‌دوزی بود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لنده در حاشیه بازدید از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده گفت: شاید فعالیت های این گروه جهادی به چشم نیاید ولی همین همت و تلاش فرهنگ کار و تقویت روحیه بسیجی از مهمترین شاخصه های این اردوها جهادی است.
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا افزود:سپاه و بسیج در عمل ثابت کردند که در تمام شرایط سخت و طاقت فرسا در کنار مردم محروم مناطق به خدمت رسانی مشغول هستند و همچنین ازفعالیت ها و تلاش های خوب این اردوی جهادی در روستای قیام و حمایت های خوب سپاه ناحیه لنده قدردانی و تشکر کرد.
همچنین فرمانده سپاه ناحیه لنده در حاشیه بازدید از اردوی جهادی در این روستا فلسفه اردوهای جهادی را از دیدگاه مقام معظم رهبری خود سازی و بعد دیگر سازی وتحریک مردم برای کارهای جهادی و ایجاد انگیزه و رغبت در مردم و مشارکت دادن مردم در امور و کارها ی جامعه و کمک به دیگران عنوان کرد .
سرگرد اسفندیاری گفت :اردوهای جهادی برای تحریک مسئولان است تا هنگامی که مسئولی دانشجویی را در دورترین منطقه محروم می بیند که از همه چیز خود میگذرد این خود نقطه مثبت در مسئول نهادینه می کند .
روستای قیام از توابع بخش مرکزی در 30 کیلومتری مرکز شهرستان واقع شده است .

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی جهادی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۷۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس