Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای ‌شهر ارومیه گفت: طبق قانون، تیم‌داری در حوزه ورزش قهرمانی با قوانین و مقررات شهرداری مغایرت آشکار دارد، بنابراین هزینه از بودجه شهرداری و شورای شهر در این حوزه تصرف غیر‌قانونی در اموال مردم است. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ استانها آذربایجان غربی نظرات

محمدرضا علیزاده امامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به موضوع انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار داشت: 15 دفعه شورای شهر ‌مصوب کرد که اساس‌نامه باشگاه به‌صورت دقیق ارائه شود ولی تا به حال اساس‌نامه و آیین نامه داخلی کامل تدوین نشده و معیشت کارمندان با مشکل مواجه شده و از طرف دیگر نیز وظیفه شهرداری تیم‌داری حرفه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای ‌شهر ارومیه بیان کرد: طبق قانون تیم داری در حوزه ورزش قهرمانی با قوانین و مقررات شهرداری مغایرت آشکار دارد پس هزینه از بودجه شهرداری و شورای شهر در این حوزه تصرف غیر قانونی در اموال مردم است و وظیفه شورا و شهرداری بستر‌سازی برای ورزش همگانی و محلات است.

وی افزود: از روز دوشنبه هفته گذشته طرحی در ارتباط با انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه طرحی ارائه شد و 7 نفر در شورا با این طرح موافق هستند چرا که امروزه شهرداری شرمنده کارمندان و کارکنان خود در بحث پرداخت حقوق است.

امامزاده گفت: تمام افرادی که طرح انحلال باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه را امضا کرده‌اند عاشق والیبال و نوکر هواداران والیبال هستیم ولی زمانی که شهرداری در بحث پرداخت حقوق کارمندان خود ناتوان است پس انصاف نیست که 20 میلیارد عوارض محلی مردم شهر اخذ شود و به ورزشکاران غیر محلی و غیر بومی برای بازی در تیم والیبال شهرداری ارومیه پرداخت شود.

وی تشریح کرد: این موضوع برای والیبال ارومیه بسیار خنده‌دار است که بازیکن غیربومی به‌کار گرفته شود و پول آن از مردم ارومیه‌ای گرفته شود ولی با انحلال باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه این پول صرفه‌جویی شده و مبلغ آن به جیب کارکنان می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: برخی افراد که رانت‌خوار بودند موضوع انحلال باشگاه شهرداری ارومیه را به حاشیه می‌کشند ولی باید گفت که با انحلال باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه ممکن است که مبلغ صرفه‌جویی شده یک روزه به جیب کارکنان نرود ولی با اعتبار صرفه‌جویی شده از این محل حتماً می‌توان حقوق کارمندان را به موقع پرداخت کرد.

وی بیان کرد: هرکسی که راست می‌گوید از سرمربی گرفته تا لیدر اگر به والیبال ارومیه عشق دارند به باشگاه شهرداری ارومیه رفته و اعلام کنند که رایگان برای والیبال ارومیه کار خواهند کرد و یا اگر عرضه دارند قراردادهای سال‌های 94، 95 و 96 خود را منتشر کنند.

انتهای پیام/ز

R41361/P41362/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 847530 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه