Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@00:19:39 GMT

حضور سردار شاهوار پور در ناحیه آبادان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۸۴۷۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درآبادان در روز چهارشنبه جلسه ای با حضور سردار فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) و پاسداران ناحیه آبادان برگزارشد.

سرگرد احمدی ضمن خیرمقدم ،از حضور ایشان ابراز خرسندی کرد و حضور ایشان را موجبات خیر وبرکت برای آبادان دانست.
سردار شاهوار پور نیز ابراز خوشحالی نمود وفرمودند که بسیجیان وپاسداران ذخایر انقلاب هستندو گفتند که آبادان شهر شهید وشهادت است وبیشترین شهید در این شهر شهید شدند واجازه ندادند حتی یک وجب ازاین خاک به دست دشمن بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد