Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احد حسینی عصر شنبه در جلسه شورای اشتغال استان با ارائه گزارش سامانه تسهیلات روستایی استان اظهار داشت: تعداد طرح های ارسال شده هزار و ۸۱ مورد به ارزش چهار هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال و با اشتغال زایی هشت هزار و ۵۴۶ بوده است.

وی ادامه داد: تعداد طرح های مصوب بانک نیز ۳۵۱ مورد با مبلغ هزار و ۶۰۹ و با اشتغال زایی دو هزار و ۸۱۲ مورد ، تعداد طرح های منعقده بانک ۲۵۶ مورد با مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی هزار و ۶۴۸ مورد، تعداد  طرح های پرداخت بانک ۲۳۵ مورد با مبلغ ۶۹۵ میلیارد ریال و با اشتغال زایی هزار و ۵۶۴ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: تعداد طرح های بازگشتی از بانک ها نیز ۲۶۴ مورد بوده است.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان با ارائه گزارشی از طرح های تسهیلات روستایی ادامه داد: تعداد طرح های ارسال شده ۱۴ مورد با مبلغ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال و با اشتغال چهار هزار و ۷۰۱ نفری بوده است.

وی ادامه داد: تعداد طرح های در دست بررسی دستگاه کشور، چهار مورد، تعداد طرح های در دست بررسی کارگروه ملی سه مورد، تعداد طرح های در دست بررسی بانک عامل کشور چهار مورد، تعداد طرح های در دست بررسی بانک استان یک مورد و تعداد طرح های مصوب یا پرداخت بانک استان نیز دو مورد بوده است.

حسینی همچنین با ارائه گزارشی از سامانه تسهیلات فراگیر نیز گفت: تعداد طرح های ارسال شده هزار و ۳۰۹ مورد به مبلغ ۵۰۰۲ میلیارد ریال و اشتغال زایی هفت هزار و ۲۱۵ مورده بوده است که از این تعداد ۱۳۵ طرح در بانک های به انعقاد قرارداد رسیده، ۱۴۵ طرح به تصویب بانک ها و ۱۲۶ طرح نیز توسط بانک ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۵۵ طرح نیز از بانک ها برگشت زده شده است.

حسینی با اشاره ای به طرح های ملی تسهیلات فراگیر نیز گفت: تعداد طرح های ارسالی ۱۶ مورد با مبلغ هشت هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال و با اشتغال زایی سه هزار و ۶۸۴ نفر بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد هفت طرح در دست بررسی دستگاه های کشوری، چهار طرح در دست بررسی کارگروه ملی و دو طرح نیز در دست بررسی بانک عامل کشور است.

کد خبر 4371714

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات اشتغالزایی روز خبرنگار بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف احتکار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی

تیم شایسته جانپیرو گاسپرینی فرصت بازگشت به لیگ قهرمانان را دارد. 

طرفداری | الهه ایتالیا با ناکامی و البته خستگی بیگانه شده است. 

آتالانتا با پیروزی 2-1 مقابل سالرنیتانا رتبه پنجم سری آ را از چنگ آاس رم در آورد. شاگردان گاسپرینی که یک بازی کمتر نسبت به رم و بولونیا انجام داده‌اند، با تصاحب رتبه پنجم می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. آتالانتا که پنج‌شنبه در چارچوب نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف مارسی خواهد رفت، یک‌شنبه میزبان تیم ده روسی است و می‌تواند از این قرصت برای مسجل کردن سهمیه لیگ قهرمانان استفاده کند. جانلوکا اسکاماکا و تئون کوپمینرس گلزنان آتالانتا در بازی امروز بودند.

وضعیت فعلی کورس سهمیه‌های اروپایی سری آ؛ 5 تیم نخست راهی لیگ قهرمانان خواهند شد. 

در این مورد بخوانید:

 آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!