Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@00:14:57 GMT

10 هزار و 600 تن کالا در گمرک خوي مبادله شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۱۰۲۱

10 هزار و 600 تن کالا در گمرک خوي مبادله شد

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مدير گمرک خوي گفت: در چهار ماه نخست امسال 10 هزار و 600 تن کالا شامل 6 هزار و 600 تن صادرات و چهار هزار تن واردات در اين گمرک مبادله شد.

ايرج قاسم خاني روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ارزش اين ميزان کالا هشت ميليون و 500 هزار دلار برآورد شده که چهار ميليون و 500 هزار دلار را ارزش کالاهاي وارداتي و چهار ميليون دلار را ارزش کالاهاي صادراتي تشکيل مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به روند مناسب و رو به رشد صادرات از اين گمرک طي سال جاري اضافه کرد: ارزش و وزن صادرات از گمرک خوي طي چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد افزايش يافته است.
وي بيان کرد: محصولات پلاستيکي، سنگ هاي تزئيني، آبميوه، ايزوگام، نمک صنعتي و کنسانتره ميوه از جمله مواد صادراتي مهم از گمرک خوي طي سال جاري بوده است.
مدير گمرک خوي با اشاره به اينکه کشورهاي همسايه به ويژه ترکيه و عراق از جمله مقاصد کالاهاي صادراتي از اين گمرک بوده است، ادامه داد: اين کالاها همچنين به برخي کشورهاي اروپايي از جمله گرجستان، آلمان و ايتاليا صادر شده است.
قاسم خاني از درآمد 47 ميليارد ريالي گمرک خوي طي سال جاري خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته درآمد اين گمرک بيش از 40 ميليارد ريال بود که امسال نزديک به 16 درصد بيشتر شده است.
به گزارش ايرنا، گمرک خوي يکي از گمرکات 9 گانه آذربايجان غربي است که در شمال اين استان واقع شده و از نزديکترين گمرکات به کشور ترکيه است.
8137/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ شهریار شهریاری گفت: در ماه نخست امسال حدود ۴۵ هزار تُن کالای غیرنفتی از گمرکات استان صادر شد.
وی ادامه داد: ارزش کلال‌های صادراتی ۲۷ میلیون و ۳۹۸ هزار دلار برآورد می‌شود.

شهریاری افزود: صادرات فروردین امسال به لحاظ وزنی نیز ۳۶ درصد بیشتر شد.

وی کشور قزاقستان را مقصد بیشترین کالا‌های صادرات استان عنوان و اضافه کرد: کامپوند پلی اتیلن، پسته فندقی، پلی استایرن، پنیر، تخم مرغ، خوراک آبزیان، سیب درختی، رب گوجه‌فرنگی، لوله‌هاو پروفیل، مفتول آهنی هم عمده کالا‌های صداراتی استان بود.

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا