Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@21:01:15 GMT

دیدار لاوروف و گوترش با محوریت تحولات سوریه

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۹۴۸۰

ساعت 24- وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) با دبیرکل سازمان ملل درخصوص حل و فصل اوضاع در سوریه گفتگو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در دیدار با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درخصوص پرونده حل و فصل اوضاع در سوریه گفت و گو کرد. در این دیدار چشم اندازهای افزایش فعالیت سازمان ملل جهت جلوگیری از درگیری‌ها و حفظ صلح مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف به تبادل نظر در مورد دستورکارهای سازمان ملل به ویژه درخصوص مسئله سوریه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار اعلام شد که روند حل و فصل درگیری‌ها مستقیماً منوط به آمادگی کشورهای عضو سازمان ملل برای انجام تلاش‌های مشترک بر اساس قانون بین المللی و اهداف و منشور سازمان ملل است.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به ریاض، پایتخت عربستان سعودی در روزهای ۲۸ تا ۲۹ آوریل، قرار است به ابتکارات آنکارا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین ادامه دهد.

منابع دیپلماتیک ترکیه در این خصوص اعلام کردند که فیدان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ریاض با اعضای گروه تماس تشکیل شده از سوی سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای پایان دادن به کشتار مردم مظلوم غزه و تضمین صلح دائمی دیدار و گفتگوخواهد کرد.

به گفته این منابع قرار است گروه تماس با وزرای خارجه کشورهای غربی نیز دیدار کند.

گفته می‌ شود وزیر امور خارجه ترکیه در ریاض دیدارهای دوجانبه ای نیز خواهد داشت و محور گفتگوها هم آخرین وضعیت تحولات در نوار غزه خواهد بود.

کد خبر 6090379

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند