Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@04:20:35 GMT

20 کودک استان مرکزی متقاضی کاشت حلزون هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۰۱۹۵

20 کودک استان مرکزی متقاضی کاشت حلزون هستند

« امیرحجت نوروزی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افراد متقاضی کاشت حلزون در این استان با تشخیص پزشکان چهار بیمارستان تهران و یک بیمارستان در همدان برای انجام عمل شناسایی می شوند.
وی اظهار داشت: هیچ معلول کم شنوا و یا بی شنوایی در این استان در نوبت کاشت حلزون قرار ندارد و خدمات در این حوزه به روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: جراحی کاشت حلزون 300 تا 400 میلیون ریال هزینه دارد که 30 میلیون ریال آن را بهزیستی و 30 میلیون را خانواده معلول به حساب خیریه واریز می کنند و تمام هزینه عمل توسط خیریه پرداخت می شود.
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: چهار معلول در سال جاری با عمل جراحی کاشت حلزون گوش و با کمک هزینه 60 میلیون ریالی بهزیستی استان، شنوایی خود را به دست آوردند.
نوروزی افزود: 780 میلیون ریال کمک هزینه کاشت حلزون گوش برای عمل جراحی 13 معلول تحت پوشش در سال گذشته توسط بهزیستی استان مرکزی پرداخت شد.
وی اظهار داشت: زمان طلایی برای انجام جراحی کاشت حلزون برای کودکان زیر پنج سال است و در سنین بیش از پنج سال علاوه بر هزینه بالا ، عمل جراحی به سختی امکان پذیر است.
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: از میان هر یکهزار تولد، یک نوزاد با ناشنوایی کامل و سه نوزاد با کم شنوایی شدید به دنیا می آیند.
نوروزی افزود: کودکان ناشنوای عمیق تحت حمایت بهزیستی استان مرکزی سمعک دریافت می کنند و از خدمات آموزشی در سه مرکز بهزیستی بهره مند می شوند.
65 هزار توانجو از خدمات بهزیستی استان مرکزی بهره مند می شوند.
6991/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان مرکزی بیمارستان جراحی عمل جراحی کودکان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی