Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های «قسام» شاخه نظامی حماس که با شلیک 220 موشک به شهرک‌های صهیونیستی حاشیه غزه در جنگ اخیر، این رژیم را «شوکه» کرد هشدار داده، «ارتکاب هرگونه اقدام حماقت‌آمیز دیگر نتیجه‌ای جز نابودی و زجر بی‌سابقه برای این رژیم به دنبال نخواهد داشت.»به گزارش بلاغ، گردان‌های «شهید عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار پیامی به زبان عبری در پایگاه اینترنتی خود خاطر نشان کرده، «برای دشمن صهیونیستی بهتر است که خودش را درگیر خواب و خیالات نکند، چرا که هر اقدام احمقانه‌ای از سوی آن رژیم، خسارت‌ها و عواقب غیرقابل تحملی خواهد داشت که ماهیت و کمیت آن از قبل قابل درک نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این پیام همچنین آمده: «فقط زمانی جنگ نخواهیم کرد که رژیم صهیونیستی از دشمن بودن خود دست بردارد که البته دست بر نخواهد داشت چرا که عقرب حتی اگر خودش هم بخواهد تغییر کند و دست از نیش زدن بردارد، نیش سر دمش او را تحریک می‌کند و به سمت طبیعت کینه‌ورزی‌اش سوق می‌دهد... ما گاهی اوقات تا حدودی شدت حملات خود را کاهش می‌دهیم، اما همیشه در سنگر وطن آماده نگهبانی و محافظت هستیم و تا تحقق تمامی اهداف از پای نخواهیم نشست.»

قسام در عین حال تاکید کرده حماس هرگز توافقنامه‌های امضا شده را نقض نکرده است، حتی اگر با دشمن غدار و وحشی چنین توافقی امضا کرده باشد، اما رژیم صهیونیستی سردمدار نقض عهد بوده است. هشدار کم‌سابقه و شدید گردان‌های قسام در حالی مطرح شده که مسئولان صهیونیستی اظهارات متعددی درباره احتمال از سر‌گیری جنایت‌های این رژیم در زمینه ترور ساکنان غزه و به‌ویژه رهبران جنبش حماس بیان کرده‌اند. اگرچه روز گذشته نتانیاهو اعلام کرد، به دنبال آتش‌بس کامل است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال ۱۹۹۷ در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم