Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:51:22 GMT

سرقت میلیونی از دکل های مخابراتی تهران + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۰۲۳۳

سرقت میلیونی از دکل های مخابراتی تهران + عکس

به گزارش جماران؛ افرادی که اقدام به سرقت باتری دکل های مخابراتی شهر تهران کرده و با این اقدام سبب قطعی و ضعف آنتن دهی برخی از اپراتورهای تلفن همراه شده بودند، دستگیر شدند.

چندی پیش نماینده شرکت ارتباطات تلفن سیار با مراجعه به پلیس از سرقت باتری‌های گران قیمت دکل‌های مخابراتی خبر داده و اعلام کرده بود که طی چند ده مورد سرقت در یکی دو ماه گذشته، باطری های این دکل‌ها از نقاط مختلف شهر تهران به سرقت رفته و مشکلاتی را برای سرویس دهی این شرکت به تلفن های همراه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دریافت این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان تحقیقات خود به سرنخ هایی از این سارقان دست یافته و پس از اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضایی دو نفر از این سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که در بازرسی از مخفیگاه این افراد 107 باتری این دکل‌ها نیز کشف و ضبط شد.

این افراد در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفته و مشخص شد که تاکنون حدود 150 باتری را هنگام شب و با استفاده از تجهیزاتی همچون آهن بُر و ... به سرقت برده و تعدادی از آنها را به فروش رسانده اند که با توجه به قیمت تقریبی هرکدام از باطری ها که حدود 30 میلیون ریال ارزش دارد، میلیون ها تومان به جیب زده اند.

این افراد همچنین در بازجویی های پلیسی به همراهی یکی دیگر از همدستانشان نیز اعتراف کردند که تحقیقات پلیسی برای دستگیری این فرد در حال انجام است.

متهمان دستگیر شده در ادامه روند رسیدگی به جرمشان، به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا، ارجاع شده و باتری های کشف شده از آنان نیز به شرکت ارتباطات تلفن سیار بازپس داده شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران دکل های مخابراتی تهران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان