Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان‌های ورزشی کشور گفت: شرایط برای واگذاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برای بهره برداری فراهم شده و تا 10 شهریور امسال واگذار خواهد شد.

اکبری منادی در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با اشاره به اینکه هم اکنون بر اساس آخرین فهرست بها، پیمانکار این طرح بیش از ۶۰ میلیارد ریال طلب دارد افزود: در ارزیابی‌های انجام شده برای رفع کمبود‌ها و مشکلات موجود این ورزشگاه به حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت توسعه و تجهیز مکان‌های ورزشی کشور نیز متعهد به پرداخت و تامین این اعتبار برای رفع مشکلات موجود ورزشگاه یاسوج شده است.

آقای منادی اضافه کرد: البته مشکلات و کمبود‌ها نیز در متن تفاهم نامه واگذاری این طرح به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و شرایط موجود نیز قید خواهد شد.

وی گفت: مسئولان و متولیان امور اجرایی و ورزش این استان باید بیش از پیش از فرصت ایجاد شده و سرمایه هزار میلیاردی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج نهایت استفاده را ببرند.

مدیر شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان‌های ورزشی کشور افزود: بی شک مسئولان امر باید بیش از پیش قدردان این فرصت و احداث چنین ورزشگاهی با شرایط و استاندارد‌های روز دنیا و همراه با امکانات موجود آن باشند.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج اردیبهشت سال ۹۴ با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید، ولی تاکنون به دلیل برخی مشکلات و کمبود‌ها امکان بهره برداری کامل از آن فراهم نشده است.

ساخت این ورزشگاه به مساحت حدود ۲۳ هزار متر مربع سال ۸۶ آغاز شد که دارای ۱۰ خط ویژه دوومیدانی، جایگاه خبرنگاران و رختکن بوده و جزو ورزشگاه‌های پیشرفته کشور است.

کیفیت این ورزشگاه به تایید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده و قابلیت برگزاری مسابقات فوتبال و دوومیدانی در سطح ملی در آن وجود دارد.

انتهای پیام/د

مشکلات ورزشگاه 15هزار نفری شهر یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در هفته های گذشته کار واگذاری استقلال و پرسپولیس به کنسرسیوم هایی متشکل از زیرمجموعه های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 6 بانک کشور انجام شده بود، اما همچنان در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، این تغییرات صورت نگرفته است.

در واقع پس از واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس به بانک های: بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) و واگذاری 85 درصد از سهام استقلال به: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)، شرکت های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، شهید تندگویان، بوعلی و پارس (هر کدام 20 درصد)، این دو باشگاه از زیر سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شدند.

با این حال، همچنان در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و مقابل نام سهامداران دو باشگاه، تغییری دیده نمی شود. با مراجعه به سایت مذکور و جستجوی نام استقلال و پرسپولیس، مشاهده می شود که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی سرخابی ها با 90 درصد سهام نام برده شده است.

ضمن اینکه از زمان واگذاری سرخابی ها، هنوز این دو باشگاه هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر واگذاری را در سامانه کدال منتشر نکرده اند.

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو