Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@03:16:21 GMT

رقابت گودرزی با گلزار در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۷۹۳

رقابت گودرزی با گلزار در تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،اولین قسمت از سری جدید مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی امشب، ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

مسابقه بزرگ «پنج ستاره» در اولین قسمت از سری جدید خود و اجرای حمید گودرزی اتفاقات هیجان انگیز و متفاوتی را همراه با شرکت کننده اول به دنبال دارد؛ مسابقه‌ای با جایزه پنجاه میلیون تومانی و میلیونر کردن شرکت کننده ها، آیتم‌های جدید و جالب و اتفاقات هیجان انگیزی که تماشای آنها برای هر بیننده‌ای جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه تلویزیونی پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت ٢١ از شبکه پنج پخش خواهد شد و طی آن شرکت کنندگان تلاش می‌کنند با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به سوالات حمید گودرزی جایزه ٥٠ میلیونی مسابقه را به دست بیاورند.

«پنج ستاره» به کارگردانی مصطفی امامی روی آنتن خواهد رفت و با توجه به همزمانی پخش مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار با پخش پنج ستاره با اجرای حمید گودرزی از امشب، باید منتظر دوئل جذاب این دو ستاره سینما باشیم و ببینیم کدام یک می‌توانند در زمینه اجرا موفقیت بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/

28 / 28 گودرزی تلویزیون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گودرزی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال