Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@18:06:49 GMT

دنیایی که اشکان دژاگه با آن هماهنگ نیست!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۶۰۹۴

اشکان دژاگه از آن دست بازیکنانی است که وقتی برای اولین بار در تیم ملی پا به توپ شد، اختلاف سطحش با دیگر بازیکنان کاملاً مشهود بود. بازیکن باکیفیتی که اولین بار در تیم کی‌روش برای ایران بازی کرد و همیشه مؤثر بود. کسی که در اولین بازی‌هایش برای ایران مجبور بود در فصل گرما با آستین بلند بازی کند. حال اشکان پا به سن گذاشته شده با ریش‌های سفیدش که حاصل بازی در آلمان و لیگ جزیره و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است به لیگ برتر آمده است. دژاگه مدت‌ها بدون تیم بود و پس از شروع لیگ تراکتوری شد. با تنها چند روز تمرین در ترکیب تراکتور مقابل استقلال بازی کرد. او تمام توانش را گذاشت ولی دور از انصاف است از کسی که مدت‌ها تمرین نداشته و آماده نیست انتظار داشته باشیم مثل روز‌های اوجش بازی کند.

پس از بازی استقلال تراکتور خبرنگاری از دژاگه پرسید برای استراحت به ایران آمده‌اید؟ سؤالی غیرمنصفانه که حسابی دژاگه را ناراحت کرد. دژاگه که بازی متوسطی داشت در واکنش به این سؤال گفت: «یعنی لول لیگ ایران انقدر بده که من اومدم این جا که استراحت کنم؟»

دژاگه این سؤال را بی‌احترامی به همه قلمداد کرده و در همین اولین هفته که در لیگ ایران پا به توپ شد، اینقدر شاکی است.

اشکان، اما در همین مدت کم حضور در تراکتور به کمیته اخلاق نیز دعوت شد. او که سال‌ها در فوتبالی که واقعاً حرفه‌ای است بازی کرده، ممکن است طول بکشد تا با این فضا تطبیق پیدا کند. او بیشتر از اینکه نیاز داشته باشد با هم‌تیمی‌هایش هماهنگ شود باید روحیه خود را برای بازی در ایران و این شرایط هماهنگ کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی بازی ایران آلمان لیگ برتر استقلال اخلاق ملی پوش اشکان دژاگه تراکتور سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی جشنواره، با حکم سیاوش ستاری دبیر اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی، پوپک عظیم‌پور، صفرعلی محمدزاده و شهرزاد مبرهن به عنوان اعضای هیات انتخاب این جشنواره معرفی شدند.

این هیات سه‌نفره از ۱۶ اردیبهشت سال جاری بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در جشنواره را آغاز می‌کنند.

آثار رسیده به این جشنواره از تهران و استان‌های مختلف کشور هستند که از طریق فیلم مورد بازبینی و انتخاب قرار می‌گیرند. مطابق فراخوان جشنواره، آثار منتخب این بخش۲۰ اردیبهشت معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی خیمه‌شب‌بازی با دبیری سیاوش ستاری در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6099562 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود