Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد گفت: راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی تلاش بیشتر دولت و همراهی و وحدت ارکان مختلف در جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با تاکید بر اشد مجازات برای مفسدان اقتصادی افزود: در برخورد با این افراد باید طبق قوانین شرع عمل و از مسامحه، رحم و شفقت خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: به نظر می رسد بسیاری از این مفاسد اقتصادی، دزد محض نباشند و چه بسا نفوذی باشند که در ارکان کشور نفوذ کرده و قصد خرابکاری دارند.
فاطمی با بیان اینکه تضعیف نظام حرام است، بر پیگیری مطالبات مردم از مسیرهای معقول تاکید کرد و گفت: بی شک همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند به دولت تذکر می دهیم اما آن را تایید می کنیم.
وی همچنین گفت: تجربه تاریخی کودتای 29 مرداد عبرتی برای مسئولان نظام در مواجه با آمریکا و کشورهای غربی است.
فاطمی، کودتای امریکایی انگلیسی 28 مرداد ثابت کرد که غرب هیچگاه قابل اعتماد نیست.
وی ادامه داد: این واقعه اسفناک تاریخی برای شرایط امروز کشور درس عبرتی ارزشمند برای مسئولان کشور است تا بار دیگر با با بی وفایی و بی اعتمادی آمریکا و اروپا مواجه نشوند.
فاطمی با اشاره به رفتار کشورهای اروپایی در موضوع برجام تصریح کرد: احتمال می رود ماندن اروپا در برجام برای محدود کردن ایران باشد تا آمریکا با آسودگی هرکار که می خواهد انجام دهد.
امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: به جای اعتماد به غرب که برای کشور هزینه بردار است باید امور داخلی کشور را تنظیم کرد.
وی همچنین با تاکید بر مراقبت در خصوص کسب مال حلال، افزود: طبق آیات و روایات دین اسلام، رزق حلال خوردن از بالاترین عبادت ها و والاترین سعادتهاست.
7363/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد

تین نیوز

حمل بار ترانزیت از مبدا روسیه به مقصد هندوستان از کریدور ریلی اینچه برون انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بنابر اعلام شرکت راه آهن ج.ا.ا و با پیگیری و دیپلماسی حمل و نقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری از مبدا روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست