Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@07:08:52 GMT

تلاش پلیس افتخاری برای پایداری امنیت اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۵۱۸

تلاش پلیس افتخاری برای پایداری امنیت اجتماعی

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران،گفت:  تلاش پلیس افتخاری برای پایداری امنیت اجتماعی است

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ نیازی امروز در جلسه بهره مندی از ظرفیت سازمان ادارات برون سازمان برای جذب پلیس افتخاری امنیت یک تولید اجتماعی است که به میزان بلوغ و احساس مسئولیت و مشارکت جامعه قابل حصول است به خصوص بهره گیری از توان مردم و استفاده از ظرفیت های آنان در توسعه امنیت داخلی همواره مورد تاکید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای امنیت پایدار در همه موارد نیازمند مشارکت مردمی هستیم افزود:  یکی از رویکردهای مهم پلیس پیشگیری از تبدیل مسائل اجتماعی به امنیتی است و تلاش می کنیم مسائل امنیتی هم با نگاه و راهکار اجتماعی رسیدگی شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نحوه انجام جرم تغییر کرده، در گذشته برخوردها و جرائم فیزیکی بود و امروز به سمت فضای مجازی رفته است ادامه داد:  تلاش می کنیم قبل از وقوع هرگونه مشکل حادتر از این مسئله پیشگیری کنیم.

وی بیان کرد: پلیس توانسته بخشی از جرائم را کنترل کرده و در بسیاری موارد فرهنگسازی کند.

نیازی  گفت که پلیس به موقع، پیشگیری‌های لازم را انجام می‌دهد همانطور که معاونت اجتماعی و پلیس فتا را به موقع راه‌اندازی کرد تا آسیب‌ها مهار شود.

وی افزود: مازندران از مهر 1393 همزمان با گرامیداشت هفته ناجا به اخذ سهمیه به تعداد 1000 نفر از سوی ناجا کار جذب پلبس افتخاری را شروع کرده است و تاکنون موفق به جدب 1200 نفر در سطح یک و 450 نفر از سطح دو شده است.

نیازی بیان کرد : امنیت لازمه زندگی اجتماعی است، تلاش و مشارکت اعضای پلیس افتخاری به عنوان بسیج ناجا ضامن پایداری و ماندگاری امنیت اجتماعی است که در اکثریت ماموریت ها به بهترین وجه به وظایف خود عمل کرده وگره گشا بودند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استفاده از ظرفیت جامعه فتا فرمانده انتظامی فضای مجازی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد