Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صلواتی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با جمعی از جوانان فعال استان اصفهان با ابراز خوشحالی از حضور در بین جوانان اظهار کرد: جوانان فعالیت بزرگی انجام می دهند که با حداقل هزینه و بدون درنظر گرفتن منافع مادی برای یک هدف تلاش می کنند و من از بودن در میان شما خوشحالم و آماده هرگونه حمایت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوانان و نوجوانان با انگیزه و جسارت خود می توانند اهداف خود را پیش ببرند اما مسئولان بازنشسته پس از تجربه کردن تمام موقعیت ها انگیزه ای ندارند و با محافظه کاری فعالیتی را پیش نمی برند.

معاون حمل و نقل شهرداری اصفهان بیان کرد: یکی از شاخصه های توسعه پایدار نیروی انسانی است که باید با انگیزه، متخصص و متعهد باشد و اگر راس توسعه پایدار با انگیزه نباشد نتیجه ای نخواهد داشت که البته جوانان باانگیزه و نسبت به تخصص خود متعهد هستند .

وی با اشاره به اینکه به جای مسئولین بازنشسته و محافظ کار باید از جوانان با انگیزه و متخصص استفاده کرد و مسئولین در اتاق فکرها برنامه ریزی کنند و اجرای برنامه ها را به جوانان داد، ادامه داد: مسئولیت های شهری و کشوری باید به دست جوانان سپرده شود و افراد بازنشسته و با تجربه می توانند در تصمیم گیری ها شرکت کنند؛ اما متاسفانه پس از گذشت تقریبا دو دهه هنوز بسیاری از مسئولان تغییر نکرده اند و دولت تقریبا فرسوده است.

صلواتی با اشاره به فعالیت های جوان ترین وزیر کشور گفت: محمد جواد آذری جهرمی که یک مسئول جوان است توانسته با تکیه بر انگیزه و خلاقیت خودش فعالیت های مهمی را رقم بزند.

وی اظهار داشت: افرادی که چند شغل دارند باید بر یک فعالیت متمرکز شوند و فرصت را به سایر افراد به خصوص جوانان بدهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ارتباط با پیاده راه سازی چهارباغ گفت: چهارباغ بعد از ۴۰ سال ‌پیاده راه شد چون مسئولین با سن بالا برای این کار حاضر به انجام ریسک نبودند اما اکنون جوانان با قبول مشکلات موجود این کار را به سرانجام رساندند.

وی در پایان گفت: توسعه پایدار در ترافیک با تمرکز بر انسان محوری است اما متاسفانه شهر ما با بیش از ۵۰ درصد خودرو سوار، اتومبیل محور است و در تلاش برای گسترش خطوط حمل و نقل هستیم تا بسیاری از مشکلات ترافیکی اصفهان را حل کنیم و امید است این طرح با استقبال مردم روبرو شود.

کد خبر 4378736

منبع: مهر

کلیدواژه: پیاده راه چهارباغ عباسی حمل و نقل شهرداری اصفهان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا با تصویب معاهده اصفهان پایان یافت
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است