Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:10:23 GMT

برگزاری همایش همیار مشاور در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۵۶۹۲

برگزاری همایش همیار مشاور در خراسان شمالی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان درنشست با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از برگزاری همایش همیار مشاور با حضور ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر در شهریور ماه امسال در استان خبر داد و گفت: ارتقاء سطح بهداشت روان دانش آموزان ، آگاه سازی و آموزش مهارت‌های زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که فعالیت‌های زیادی در آموزش و پرورش در حوزه پرورشی و فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود ، افزود: تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد می‌تواند اثر بخشی این فعالیت ها را بیشتر کند.
شورزاده گفت: توانمند سازی و آموزش نیروی انسانی ، دانش آموزان و خانواده‌ها از جمله برنامه‌ها و طرح‌های معاونت در بحث سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و برای هر کدام برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی شده است .
ریواده دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: شورای هماهنگی ظرفیت و آمادگی لازم را برای اجرای برنامه‌های مشترک در بحث مشاوره را دارد تا هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم جهت اجرای بهتر و سریع‌تر طرح‌ها و برنامه صورت گیرد.
انتهای / ب


همایش همیار مشاور با حضور ۴۰۰ دانش آموز در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ در استان ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، افزود: یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت در راستای تحقق اجرای برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم استان در راستای حمایت از طرح نور نیروی انتظامی و فرهنگ حجاب و عفاف، روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت مصادف با نخستین روز دهه کرامت و پس از نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت در استان ایلام برگزار خواهد شد.

کد خبر 748677

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر