Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ‌خوزستان گفت: ۱۸ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در جاده‌های حادثه‌خیز استان ‌به منظور کمک‌رسانی به مردم ایجاد شده که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، علی خدادادی در افتتاحیه سالن چند منظوره هلال احمر شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان خوزستان بنا دارد برنامه‌هایی برای توانمندی اقشار مختلف ایجاد کرده تا از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود؛ جوانان باید در مسئله امداد و نجات آموزش‌های لازم را ببینند و این امر تنها در صورتی محقق می‌شود که مسئولین در این امر ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولین بندرماهشهر با شناسایی توانمندی‌های جوانان این شهرستان می‌توانند بندرماهشهر را به قطب امداد و نجات تبدیل کنند؛ با توجه به نیاز‌های استان خوزستان 7 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل 5 پایگاه امداد و نجات و 2 سالن ورزشی چند منظوره بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: در کنار پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح خواهد شد چندین پروژه در حال تکمیل بوده که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسند؛ از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات مجهز و سالن‌های ورزشی چند منظوره اشاره کرد.

وی گفت: با تکمیل و افتتاح پایگاه‌های امداد و نجات قدم بزرگی در زمینه رفع نیاز نیازهای مردم استان خوزستان برداشته خواهد شد؛ با توجه به آسیب‌هایی که تصادفات جاده‌ای به مردم وارد کرده بود نیاز است که در مناطق پر خطر پایگاه‌هایی ایجاد شد که خوشبختانه این امر صورت گرفته و 18 پایگاه امداد و نجات در حال احداث بوده تا در آینده نیاز استان به پایگاه‌های امداد و نجات مرتفع شود.

خدادادی عنوان کرد: وظیفه و رسالت جمعیت هلال احمر در راستای ارائه خدمات بشر دوستانه به مردم استان خوزستان بوده که امیدواریم با تعامل با سایر ارگان‌ها و نهادها بتوانیم نیازهای مردم استان خوزستان را به عنوان حلقه ارتباطی بین نیازمندان و توانمندان فراهم کنیم.

به گزارش تسنیم،  سالن ورزشی چند منظوره هلال احمر با 965 متر مربع زیر بنا و با اعتباری بالغ بر11 میلیارد و 830 میلیون ریال عصر امروز با حضور  معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان و مسئولین شهرستان بندرماهشهر افتتاح شد.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت