Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح دوشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت به استان زنجان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، وی در نخستین ساعات حضور خود در استان زنجان به همراه استاندار زنجان و جمعی از مدیران استان به شهرستان سلطانیه خواهد رفت تا پروژه ۱۰ واحدی مسکن روستایی این شهرستان را افتتاح نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رییس جمهوری سپس در جمع  اهالی روستای ویر از توابع شهرستان سلطانیه حضور می یابد تا در مراسم بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان سخنرانی کند.

 

افتتاح مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی و بازدید از اورژانس اجتماعی مرکز استان بخش دیگری از برنامه های سفر معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در سفر به استان زنجان خواهد بود.

 

وی سپس به شهرک صنعتی شماره یک زنجان می رود تا در هفته دولت امسال دو کارخانه صنعتی را افتتاح کند.

 

دکتر ابتکار عصر دوشنبه در نشست صمیمی با احزاب، تشکل های غیردولتی استان و جمعی از زنان کارآفرین استان زنجان سخنرانی خواهد داشت.

 

افتتاح دومین جشنواره روستا در استان زنجان و شرکت در گفت‌وگوی زنده خبری پایان‌بخش برنامه های سفر یکروزه معاون رییس جمهور به استان زنجان خواهد بود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید قربان مجلس مسجد اردبیل دولت مهدویت غدیر عربستان دعای عرفه سفر به زنجان معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران  با اعلام این خبر اظهارکرد: سومین رویداد «ریحان شهر» به عنوان مهمترین رویداد کنشگری محله محور زنان پایتخت که به دنبال تقویت کنشگری و عاملیت زنان است، وارد مرحله ارزیابی و بررسی طرح‌نامه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه این مرحله از رویداد با همکاری اساتید و صاحبنظران حوزه اجتماعی و با مشارکت تیم علمی و تخصصی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در حال اجراست، خاطرنشان کرد: شاخص‌های ارزیابی و بررسی طرح‌نامه ها، بر اساس رویکرد شناخت دقیق مساله و موضوع در محله، تمرکز بر فعالیت محور بودن طرح‌ها، همسویی اهداف تعیین شده با فعالیت‌های اجرایی طرح و انطباق طرح با نیاز زنان و خانواده‌ها در محلات است، به گونه‌ای که منجر به تقویت مشارکت زنان و خانواده‌های آنان در محله شود.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده با تاکید بر این موضوع که دبیرخانه ریحان شهر دایمی است خاطرنشان کرد: در سومین مرحله، ۱۵۷ طرح در سامانه کایپر بارگذاری شده است که پیش از این با نظر راهبران منطقه‌ای و در سطح مناطق ۲۲ گانه بررسی و ابعاد و ظرفیت‌های طرح‌ها طی جلسات حضوری و بازدید از آنها، مورد بررسی اولیه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»