Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@03:47:01 GMT

آزمون پایان طرح ملی رحله 4 برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۳۶۳۱

آزمون پایان طرح ملی رحله 4 برگزار شد

حجت‌الاسلام هادی سیاری، دبیر ستاد طرح ملی رحله 4 در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: آخرین روز آزمون پایانی و امتحانات طرح ملی رحله 4 امروز، پنجم شهریورماه در سراسر کشور برگزار شد.
وی با اشاره به تعداد مراکز و استان‌هایی که این طرح در آنها اجرا می‌شود، اظهار کرد: 18 مرکز در هفت استان البته با احتساب مراکز تخصصی حفظ و تفسیر شبانه‌روزی یکساله که دوره آزمایشی آنها براساس این طرح است، بیش از 30 مرکز و 13 استان این آزمون انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاری عنوان کرد: همچنین گواهینامه‌های این آزمون به صورت آنی صادر می‌شود و در حال حاضر تنها مدیران مؤسسات پس از ثبت نمرات در سامانه «محفوظ» می‌توانند اقدام به صدور گواهینامه کنند و در روزهای آینده و شاید از نیمه شهریورماه برای قرآن‌آموزان نیز این دسترسی ایجاد می‌شود و می‌توانند به صورت الکترونیکی گواهینامه دریافت کنند.
دبیر ستاد طرح ملی رحله 4 بیان کرد: طی مراسم تجلیل از فارغ‌التحفیظان مؤسسه که با عنوان جبرئیل امین برگزار می‌شود در صورت تأمین اعتبار از حافظان طرح ملی رحله 4 که طی 53 روز حافظ حدود چهار جزء از قرآن شدند، تجلیل به‌عمل می‌آید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی طرح ملی رحله قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پرونده نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برای بیش از  ۷ هزار داوطلب قمی بسته شد.

نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد