Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور در گزارشي از افزايش کمي حضور بانوان در پست هاي مديريتي در سطح وزارتخانه، استانداري ها، فرمانداري ها، بخشداري ها و دهياري ها در دولت دوازدهم خبر داد و گفت: انتصاب مديران زن در وزارت کشور 90 درصد رشد داشته است.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، فريبا نظري پورکيايي روز دوشنبه ضمن اعلام افزايش کمي حضور بانوان در پست هاي مديريتي در سطح وزارتخانه، استانداري ها، فرمانداري ها، بخشداري ها و دهياري ها در دولت دوازدهم، افزود: تنها در يک ساله دولت دوازدهم حدود 210 مدير زن در رده هاي مديرکل، معاون مديرکل، معاون استاندار، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و روساي ادارات، در سطوح اين وزارتخانه منصوب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: با توجه به فعاليت حدود 330 مدير زن در سطوح مختلف يادشده حوزه هاي تابعه وزارت کشور در دولت يازدهم و دوازدهم؛ اين ميزان حاکي از رشد 90 درصدي انتصاب مديران زن در دولت دوازدهم ذيل اين وزارتخانه است.
نظري پور کيايي خاطرنشان کرد: از سوي ديگر 2490 دهيار زن در استان ها مشغول به خدمت هستند که از اين ميزان، 323 نفر در يکساله اخير دولت دوازدهم منصوب شده اند.
مديران زن در دولت دوازدهم يادآور شد: دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور اميدوار است با اهتمام وزير محترم کشور و استانداران پرتلاش، تا پايان دولت دوازدهم، تعداد مديران زن در رده هاي مختلف افزايش يابد.
نظري پورکيايي تصريح کرد: با تعامل و رايزني هاي انجام شده با استانداران برخي استان ها، به زودي شاهد انتصاب معاونين استانداران و فرمانداران از ميان زنان توانمند و شايسته خواهيم بود.
سيام*3061*3404
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» که با حضور سران کشورها و سیاست گذاران اقتصادی کشورهای مختلف جهان در عربستان برگزار می‌شود به ریاض سفر کرده است.

کد خبر 6090596 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم