Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:03:58 GMT

حال و هوای سمنان ورزشی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۲۹۳۸

حال و هوای سمنان ورزشی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد روحانی مقدم معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که پس از ۲ سال وقفه برگزار می‌شود شامل رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کشتی آزاد و فرنگی، کاراته و تکواندو است که به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و واحد سمنان میزبان رشته‌های تنیس روی میز، کاراته و تکواندو در بخش برادران و خواهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها از تمامی استان‌های کشور حضور دارند افزود: «این مسابقات که در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان برگزار می‌شود میزبان ۹۰۰ ورزشکار به همراه سرپرستان و مربیان آنان است.»

به گفته روحانی مقدم، قهرمانان این مجموعه از رقابت‌ها به مسابقات آموزش عالی سراسر کشور راه خواهند یافت.

وی درباره تاریخ برگزاری مسابقات ورزشی به میزبانی واحد سمنان تصریح کرد: «مسابقات تنیس روی میز از تاریخ ۵ الی ۱۱ شهریور، کاراته و تکواندو پسران از ۱۲ تا ۱۷ ماه جاری، کاراته و تکواندو دختران از ۱۹ تا ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.

این مسئول دانشگاهی با تاکید بر آمادگی تمام‌قد دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برای میزبانی شایسته مسابقات سراسری دانشجویان تصریح کرد: این واحد دانشگاهی با دارا بودن امکانات ورزشی و رفاهی مناسب، سالن‌های ورزشی متعدد، خوابگاه، تجهیزات پیشرفته ورزشی تمام تلاش خود را برای هر چه‌بهتر برگزار شدن مسابقات به کار بسته است.

انتهای پیام / گ

برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان

 معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به پایان مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان  در اصفهان گفت:  سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ جام به افراد و تیم‌های برتر اهدا شد.

 علیرضا خاکسار افزود: بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در ۲۵ رشته بانوان و ۳۰ رشته آقایان و با حضور نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار و یکهزار و ۵۰۰ داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در ۲۸ سالن ورزشی کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی در رقابت‌های امسال برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جام یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در اصفهان دارد.

خاکسار، یکی از اهداف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات در رقابت‌های اخیر پرشور و قابل توجه بود.


 بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از اواخر اسفند پارسال تا اوائل اردیبهشت امسال در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور