Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه تهران فراخوان ثبت‌نام اردوی طرح ولایت (مبانی اندیشه اسلامی) را اعلام کرده است و ثبت‌نام در این طرح تا ۱۵ شهریور ۹۷ ادامه دارد.

این طرح یک دوره آموزشی فرهنگی ۴۰ روزه برای دانشجویان سراسر کشور است که تابستان در مشهد برگزار می‌شود.

در دوره ۴۰ روزه طرح ولایت، محتوای آموزشی غنی بر اساس سال‌ها پژوهش عمیق و گسترده زیر نظر علمای بزرگ شیعه در ۶ کتاب تدریس می‌شود که جوابگوی تمامی نیاز‌های فکری و عقیدتی جوان امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محتوای این دوره، ۶ کتاب با عناوین معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است.

یادآور می‌شود، دانشجویان و معرفت جویان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت حوزه دانشجویی دانشگاه تهران به نشانی http://tehran.hodat.ir مراجعه کنند. در این اطلاعیه آمده است علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید حتما از google chorome استفاده کنند. همچنین تاکید شده برای ثبت‌نام حتما از رایانه و نه گوشی موبایل استفاده شود. همچنین داوطلبان بغیر از مشخصه کد ملی، زبان ورودی خود را بر روی فارسی قرار دهند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه حوزه دانشجویی دانشگاه تهران طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان