Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@01:47:39 GMT

تودیع و معارفه رئیس مرکز اسلامی هامبورگ

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۵۲۷۴

تودیع و معارفه رئیس مرکز اسلامی هامبورگ

به گزارش ایکنا؛ جشن غدیر فردا(هشتم شهریورماه) هم‌زمان با روز عید غدیر به همت مرکز اسلامی هامبورگ در این مرکز برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 18:30 دقیقه به وقت محلی آغاز می‌شود و با برنامه‌های مختلفی از جمله قرائت دعای کمیل که برنامه ویژه مرکز اسلامی هامبورگ در شب‌های جمعه است، همراه خواهد بود.

مرکز اسلامی هامبورگ در فراخوان مراسم ضمن تبریک عید غدیر اعلام کرد: در این مراسم، آیین تودیع، تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های 10  ساله آیت‌الله رضا رمضانی و معارفه امام و مدیر جدید مرکز اسلامی هامبورگ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدهادی مفتح برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، آیت‌الله رضا رمضانی در سن 46 سالگی، از آوریل 2009 از سوی مرجعیت اعلای شیعه، به عنوان امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ منصوب شد. وی همچنین در اکتبر 2010م به اتفاق آراء به رياست هيأت علمای اتحادیه مراکز شیعه در آلمان و در می 2014 به ریاست اتحادیه اروپایی علماء و تئولوگ‌های شیعه در هامبورگ انتخاب شد.

 نامه  آیت‌الله رمضانی به پاپ و پاسخ وی در مورد ضرورت حفظ حرمت انبیاء فصل جدیدی از ارتباط مرکز اسلامی هامبورگ با رهبران ادیان گشود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا تودیع و معارفه مرکز اسلامی هامبورگ رئیس جشن غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد

به گزارش همشهری‌آنلاین سرمربی پرتغالی اعلام کرد از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

کد خبر 847320 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم