Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران گفت: بازی نیمه نهایی و دشواری که با چین داشتیم کمی توانمان را کم کرد.

مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی که با کسب دو مدال برای شمشیربازی ایران همراه شد گفت: به نظرم عملکرد تیم ملی در بازی های آسیایی بسیار قابل قبول بود چرا که سطح این رقابت‌ها بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی در یک سال اخیر در هفت مسابقه تیمی موفق به کسب شش مدال طلا شده است و حتی یک ماه پیش در فینال قهرمانی جهان موفق شد ایتالیا را با نتیجه ۴۵ بر ۲۰ و با اختلاف زیاد از پیش رو بردارد. ما در جام جهانی سنگال، دو سال پیش موفق شده بودیم کره‌جنوبی را شکست دهیم و به مدال طلا برسیم اما کره ای ها با امکاناتی که در دست دارند همیشه خوب هستند.
عابدینی ادامه داد: ما هم در دیدار فینال برابر کره خوب بازی کردیم و ۴۵ بر ۳۳ بازی را باختیم. واقعا تمام تلاشمان را کردیم. به نظرم بازی نیمه نهایی و دشواری که با چین داشتیم کمی توانمان را کم کرد. خوشبختانه علی پاکدامن توانست بازی باخته را برای ما در بیاورد. این اتفاق چهار سال پیش در دیدار نیمه نهایی برابر چین برای من اتفاق افتاده بود که ما ۴۰ بر ۳۶ عقب بودیم و من توانستم بازی را برگردانم . امسال هم همین تکرار شد و باز هم به مدال نقره رسیدیم.
او با اشاره به سطح بالای رقابت شمشیربازی بازی های آسیایی گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان کره جنوبی موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شد و با حضور تیم‌های قدرتمند دیگری همچون چین عملکرد ما با کسب دو مدال قابل قبول است.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران درباره خبر خداحافظی‌اش پس از کسب مدال نقره بخش تیمی که باعث شوکه شدن اهالی ورزش شد اظهار کرد: من در آنجا خداحافظی کرده ام اما اصلاً نمی خواهم راجع به این مسئله صحبتی کنم و لطفاً اجازه دهید تا در فرصتی مناسب در مورد این مسائل حرف بزنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مجتبی عابدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  به دست آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید