Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس، لاله بشیرزاده افزود: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای تشکیل صندوق خرد زنان روستایی اختصاص یافت.
وی گفت:دولت نیز با سهم آورده ۵۱ درصد در تشکیل صندوق خرد زنان روستایی مشارکت دارد.
کارشناس مسئول آموزش زنان روستایی و عشایری جهاد کشاورزی استان افزود:تسهیلات به صورت شناور پرداخت می‌شود و پس از ارزیابی کارشناسان جهاد کشاورزی این تسهیلات پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاله بشیر زاده گفت:متقاضیان نیز می‌توانند برای دریافت تسهیلات پس از عضویت در این صندوق به جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.
وی گفت: زنان با تشکیل این صندوق‌ها در روستا بعد از یکسال می‌توانند عضو صندوق خرد زنان روستایی جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه خود شوند.
کارشناس مسئول آموزش زنان روستایی و عشایری جهاد کشاورزی استان افزود: بانوان روستایی می‌توانند در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، پرورش ماکیان و قارچ فعالیت کنند.
بشیر زاده افزود: در هر صندوق به طور میانگین برای بیش از چهارصد نفر اشتغالزایی می‌شود.
اکنون بیش از صد صندوق خرد زنان روستایی در استان هرمزگان فعال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صندوق خرد زنان روستایی هرمزگان بانوان روستایی سهم آورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی

مدیر اقتصادی بنیاد برکت با اشاره به تمرکز روی زنجیره سبز و آبی (کشاورزی و آبزی‌پروری) گفت:‌بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا پسنده در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت از سال گذشته تمرکز ویژه‌ای را روی زنجیره بررسی، تحقق و تفحص را شروع کرده است.

وی با بیان این‌که 2 زنجیره سبز و آبی مورد بررسی و تحقق قرار گرفته است، ادامه داد: در زنجیره سبز یعنی کشاورزی ارکان‌های اصلی از جمله جهاد کشاورزی، نظام مهندسی، شهرک‌های کشاورزی و ... حضور دارند که تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: در زنجیره آبی (آبز‌پروری) نیز شیلات، اتحادیه آبزیان،‌ شهرک‌های کشاورزی،‌ سازمان تحقیقات شیلات و ... حضور دارند.  بنیاد برکت هیچ نوع تصدی‌گری ندارد و فقط تامین مالی را بر عهده دارد. در بخش زنجیره آبی 800 و در بخش زنجیره سبز 2200 طرح در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟