Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست از وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته شدگان از طریق درگاه اینترنتی به نشانی hoosh.medu.ir منتشر می شود و افراد می توانند از روز شنبه - 24 شهریورماه - برای ثبت نام به مدرسه مربوطه مراجعه کنند.
بر اساس این اطلاعیه در صورتی که پذیرفته شدگان قبلا در مدارس دولتی یا غیر دولتی ثبت نام کرده باشند، جابجایی آنان هیچگونه هزینه ای بر خانواده ها تحمیل نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان  اعلام کرده بود که 150 هزار نفر برای ورود به پایه هفتم مدارس سمپاد (سازمان مدارس پرورش استعدادهای درخشان) در سال تحصیلی 98-97 ثبت نام کرده اند.
فاطمه مهاجرانی با بیان اینکه سال گذشته نیز همین تعداد متقاضی داشتیم، اظهار داشت: ظرفیت پذیرش سال گذشته 15 هزار نفر بود امسال نیز همین تعداد پذیرش خواهند شد با این تفاوت که صرفا هوش دانش آموزان مورد سنجش قرار می گیرد.
وی یادآور شد که تلاش داریم به سمتی حرکت کنیم که مدارس تیزهوشان با وجود بچه های با امتیاز بالاتر تکمیل شود و سقف پذیرش برای سال تحصیلی 98-97 همان 15 هزار نفر است که البته دانش آموزان برتر با نظر کارشناسان سنجش هوش تعیین خواهند شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سمپاد وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۶۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز