Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بابیان اینکه طرح تشکیل استان آذربایجان شمالی حاصل تراوش‌های ذهنی یک نماینده است گفت: بنده طرح تشکیل استان آذربایجان شمالی را تکذیب می‌کنم. ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

بیت‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، طرح تشکیل استان جدیدی از شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و اردبیل را تکذیب کرد و اظهار داشت: اینکه نام شهرستان‌های اهر و هریس جزو شهرستان‌های خواهان تشکیل استان جدید قید شده کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح این موضوع از نتایج اختلافات بین نمایندگان شهرستان‌های شمالی استان اردبیل با نمایندگان اردبیل است.

وی بابیان اینکه بنده از طرف مردم شهرستان‌های اهر و هریس طرح تشکیل استان جدید را امضاء نکرده‌ام، گفت: نمایندگان پارس‌آباد، مشگین شهر، بیله سوار و گرمی به دلیل اختلافاتی که با نمایندگان اردبیل دارند طرح تشکیل استان آذربایجان شمالی را طرح کرده‌اند و ارتباطی به شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی ندارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خاطرنشان کرد: بنده طرح تشکیل استان جدید را تکذیب می‌کنم و طرح این مسئله حاصل تراوشات ذهنی یک نماینده است.

به گزارش تسنیم، ظهر امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه شمال اردبیل و بخشی از آذربایجان‌شرقی خواهان جدایی از این استان‌ها شدند منتشر شد و گفته‌شده بود طرح تشکیل استان جدیدی با امضا نمایندگان مشگین شهر، گرمی، پارس‌آباد، بیله سوار، اهر و هریس، کلیبر، خداآفرین، هوراند کلید خورد و به‌صورت مکتوب تحویل هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گردید. این طرح از سوی نماینده مردم اهر و هریس تکذیب شد.

همچنین پیش از این استاندار آذربایجان شرقی، مجید خدابخش با اعلام بی‌اطلاعی از این موضوع آن را شایعه‌ای بیش ندانست.

از لحاظ قانونی موضوع تقسیمات کشوری در حیطه اختیارات وزارت کشور بوده و هرگونه تغییرات در این خصوص باید از طریق این وزارتخانه پیگیری شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند