Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:32:44 GMT

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه تدارکاتی هم باخت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۳۰۴۱

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه تدارکاتی هم باخت

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابت های قهرمانی جهان، مقابل اسلوونی شکست خورد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ملی پوشان ایران که خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کنند، برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه راهی اسلوونی شده اند.
ایران که پنجشنبه شب در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها مقابل آمریکا شکست خورده بود، جمعه شب در دومین گام به مصاف اسلوونی رفت و این بازی را هم با نتیجه سه بر 2 واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ست های اول و چهارم این بازی با امتیازات 27 بر 25 و 25 بر 23 به سود ایران رقم خورد اما اسلوونی که هدایتش بر عهده اسلوبودان کواچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران قرار دارد، در ست های دوم، سوم و پنجم با امتیازات 31 بر 29، 25 بر 22 و 18 بر 16 به پیروزی رسید تا میزبان برنده این مسابقه باشد.
تیم ملی ایران امشب در سومین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت اسلوونی به مصاف کانادا می رود.
رقابت های والیبال قهرمانی 2018 جهان از فردا به میزبانی ایتالیا و بلغارستان آغاز می شود و تیم ملی ایران چهارشنبه 21 شهریور در نخستین گام به مصاف پورتوریکو می رود.
علاوه بر پورتوریکو، تیم های لهستان، بلغارستان، کوبا و فنلاند چهار حریف دیگر ایران در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت ها هستند.
ورزشی ** 2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال واليبال قهرماني جهان تيم ملي واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین