Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@22:23:56 GMT

عدم رعایت حق تقدم ۳ کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۰۱۰۶

عدم رعایت حق تقدم ۳ کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری میزان-  فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پی کی با تریلر کشنده در محور"فریمان– تربت حیدریه "، ۳ نفر کشته و ۴ نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه جامعه خبرگزاری میزان ، سرهنگ جواد خرسند در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در کیلومتر ۴۰ محور فریمان- تربت حیدریه (تقاطع روستای میاندهی)، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان افزود: در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پی کی که در مسیر مخالف هم در محور اصلی"فریمان- تربت حیدریه" در حرکت بودند همزمان با تریلر کشنده که در حال گردش به چپ برای حرکت به سمت جاده فرعی روستا بوده، برخورد می‌کنند.

سرهنگ "جواد خرسند" تصریح کرد: بر اثر شدت ضربه وارده در این حادثه ۲ زن و یک پسر بچه ۵ ساله از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ در دم فوت و ۴ نفر دیگر از سرنشینان آن که همگی عضو یک خانواده بودند مجروح که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به خسارتی بودن خودرو پی کی اظهار داشت: کارشناس پلیس راه علت حادثه را عدم رعایت حق تقدم حین گردش به چپ از جانب راننده تریلر اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آرامش و آسایش را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

 انتهای پیام./

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خراسان شمالی تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد

به گزارش صدای ایران،عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره