Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:57:58 GMT

عشقی ناکام؛ در تاریکی شب، روشنایی روز

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۱۱۵۷

عشقی ناکام؛ در تاریکی شب، روشنایی روز

تهران-ایرنا- سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» کاری از سیما فیلم به گفته کارگردان داستانی عاشقانه و مربوط به عشقی 40 ساله و ناکام دارد که برای دهه فجر امسال به روی آنتن می رود.

به گزارش ایرنا از معاونت سیما حجت قاسم‌زاده اصل درباره قصه اصلی این سریال گفت: در رسانه‌ها و یا اذهان عمومی به اشتباه تصور شده که این سریال مناسبتی دهه فجر است، در حالیکه این سریال مناسبتی نیست و برای دهه فجر هم ساخته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بخشی از این سریال در دهه 50 می‌گذرد و این سوء تفاهم برای خیلی‌ها ایجاد شده که به دلیل تقارن زمان موجود در بخش‌هایی از این سریال در دهه 50، پس این سریال مناسبتی است.
کارگردان سریال «یادآوری» افزود: قصه اصلی این سریال پیرامون پیمان و عشق و وفاداری است.
این کارگردان درباره فضاهایی که در این سریال به تصویر کشیده شده است، نیز گفت: در مورد کارهایی که برای دهه 50 ساخته می‌شود متاسفانه اشتباهاتی وجود دارد و آنهم اینکه دوستان به اشتباه به جای نشان دادن فضای دهه 50، فضای دهه 30 و 40 را نشان می‌دهند، دهه 50 در تهران همان برج‌های سامان، میرزای شیرازی، یوسف آباد وجود داشتند که از زمان حاضر ما و دهه 90 خیلی دور نیست. ما هم در این راستا سعی کردیم فضای واقعی دهه 50 را در «تاریکی شب، روشنایی روز» نشان دهیم.
قاسم زاده اصل با اشاره به اینکه در تمامی سکانس‌های این سریال از فضاهای موجود در تهران و لوکیشن‌های واقعی استفاده کردم، بیان داشت: ما برای تصویربرداری این سریال به شهرک سینمایی نرفتیم. بخشی از لوکیشن‌های خیابانی را دکور چیدیم و فضاهایی که ماشین‌های امروزی در خیابان‌ها بودند و المان‌های امروز تهران را می‌دیدیم را نیز با تکنیک‌های کامپیوتری حذف کردیم.
وی با اشاره به انتخاب بازیگران و حضور قائمیان و حضاری در نقش اصلی سریال خود گفت: این دو بازیگرهایی هستند که مردم دوستشان دارند. اغلب این انتقاد به من وارد می‌شود که در همه کارهای ات از بازیگران ثابت استفاده می‌کنی و من این را هم حُسن کارهای ام می‌دانم. تا زمانی که نقشی که آنها بازی می‌کنند شبیه به نقش قبلی‌شان نباشد این عیب نیست.
وی گفت: روزبه حضاری در این سریال نقش جوانی‌های فرهاد قائمیان را ایفا می‌کند و من به بازی او اعتماد کامل دارم و به خوبی از عهده ایفای نقشش برآمده است.
این کارگردان درباره زمان پخش این سریال گفت: مدتی است که کار آماده پخش است و تحویل سیما فیلم داده شده است و مدیران باید تصمیم بگیرند که چه زمانی پخش شود، اما آخرین خبری که به ما دادند این بوده که در دهه فجر امسال پخش خواهد شد.
فرهاد قائمیان،‌ سام کبودوند، سیدمهرداد ضیایی، فرزین صابونی، احسان امانی، مائده طهماسبی، بهاران بنی‌احمدی، بهرام ابراهیمی، روزبه حصاری، مهرداد ضیایی، ناصر ممدوح، پرویز پورحسینی و امیرحسین مدرس از بازیگران این سریال هستند.
«تاریکی شب، روشنایی روز» داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند.
فراهنگ**3009**1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا وسيما سيما فيلم سريال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص اصلاح روشنایی معابر گفت: برای اصلاح روشنایی معابر، فعالیت‌های خوبی در دو استان کردستان و یزد آغاز شده است که ان‌شاءالله به زودی به نتیجه برسد.

سخنگوی برق ادامه داد: هم‌زمان از ۷ سرمایه گذار در ۷ استان دیگر درخواست سرمایه گذاری آماده کردیم و بخشی از تهران نیز در طرح‌های اصلاح روشنایی معابر قرار دارند.

او در خصوص میزان صرفه جویی برقی که از این محل محقق خواهد شد، گفت: در هر کدام از این استان‌ها مشخص است که چه میزان صرفه جویی با این اقدام محقق می‌شود، اما در مجموع و در تمامی استان‌ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگاوات کاهش مصرف را از این محل خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!