Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@03:59:50 GMT

شاید ایوانکا ترامپ قربانی کودک‌آزاری پدرش باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۶۱۷۸

شاید ایوانکا ترامپ قربانی کودک‌آزاری پدرش باشد

خرداد:مایکل مور، کارگردان جنجالی آمریکایی که در مستند جدیدش با عنوان "فارنهایت: ۹/۱۱" به اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره دخترش ایوانکا نگاهی می‌اندازد، می گویدممکن است او قربانی کودک‌آزاری به دست پدرش شده باشد.


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، مایکل مور در گفت‌گو با روز وستون در پایگاه Entertainment Tonight Canada’s Roz Weston در پاسخ به اینکه  آیا نسبت به دیگران اطلاعات بیشتری درباره روابط رئیس‌جمهوری آمریکا با دخترش دارد، به ذکر الگوهای رفتاری‌ از ترامپ مثلا اینکه او دستش را روی بخش‌هایی از بدن ایوانکا قرار داده یا تصاویر سوال‌برانگیز دیگری که از آنها منتشر شده، پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وستون در  آستانه نمایش این مستند در فستیوال فیلم تورنتو پرسید: آیا شما هم همانی را می‌بینید که ما می‌بینیم؟ آیا این شما را هم اذیت می‌کند؟
مور پاسخ داد: من هم همان که شما می‌بینید را می‌بینم فقط مسخره نمی‌کنم. از نظر من کودک‌آزاری جوک نیست، اگر بحث این است، ایوانکا احتمالا در اینجا یک قربانی است.
او گفت: اگر معلم یک مدرسه دولتی بودم و دانش‌آموز دختر ۱۳ ساله‌ای نزد من می‌آمد و می‌گفت پدرم هر زمان که می‌خواهد مرا توصیف کند از واژه شهوت‌انگیز استفاده می‌کند و به دیگران می‌گوید که اگر او دخترم نبود قرار عاشقانه با او می‌گذاشتم و اگر کسی از پدرش می‌پرسید که وجه اشتراک او با دخترش چیست، پاسخ می‌داد "سکس"،  یا تصویری از خودش روی پای او حین بوسیدنش نشان می‌داد، موظف بودم براساس قانون این موضوع را به اطلاع سرویس‌های حفاظت از کودکان برسانم.
به گفته مور، معلمان بابت عدم گزارش چنین مواردی بازداشت می‌شوند؛ چرا دونالد ترامپ بابت "دستمالی" دختر ارشدش در تلویزیون مورد بازخواست قرار نگرفته یا هنگام چاپ تصاویری در مجله‌ها از  نشستن دخترش بر روی پاهای او برای بوسیدنش؟
دونالد ترامپ سال ۲۰۱۳ در مصاحبه با برنامه وندی ویلیامز در توصیف وجه مشترک خود با دخترش واژه "سکس" را به زبان آورده بود اما نه به شکلی که مور بیان کرد و هیچ مدرکی دال بر کودک‌آزاری ترامپ علیه دخترش وجود ندارد.
فیلمساز فارنهایت ۹/۱۱ که انگیزه‌های جورج بوش برای ورود به جنگ‌های عراق و افغانستان را زیر سوال برده است، گفت: امیدوارم رئیس‌جمهوری آمریکا پاسخی داشته باشد چون این بخشی از تکه‌ای است که او را یک اهریمن واقعی می‌کند. برچسب ها: مایکل مور ، ترامپ ، آزار ، کودک آزاری ، ایوانکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: مایکل مور ترامپ آزار کودک آزاری ایوانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های جهان، شیما رفعت الاریر دختر شاعر فلسطینی، چهارماه پس از مرگ پدرش در حمله‌ای مشابه، روز جمعه در حمله هوایی اسراییل به خانه‌ای در غرب شهر غزه، در کنار خانواده‌اش کشته شد.

به گفته شاهدان عینی و دوستان خانواده، شوهر الاریر و پسر دو ماهه آنها نیز در این موشک‌باران جان باختند. طبق این‌روایت سه موشک رژیم صهیونیستی به خانه‌ای که این خانواده در آن پناه گرفته بودند اصابت کرد.

نیروی دفاعی اسراییل درباره این حمله به شبکه سی‌ان‌ان گفت از قوانین بین‌المللی پیروی می‌کند و تلاش می‌کند «آسیب غیرنظامیان را کاهش دهد».

شیما دختر رفعت الاریر شاعر فلسطینی بود. این شاعر همراه چند تن دیگر از اعضای خانواده‌اش در حمله هوایی اسراییل به خانه‌شان در محله شجایا در ماه دسامبر کشته شد.

الاریر اکتبر با سی‌ان‌ان صحبت کرده بود و در آن زمان در حال بررسی بود که آیا در خانه خود در شهر غزه بماند یا همراه همسر و ۶ فرزندش به سمت جنوب فرار کند. در آن زمان، این نویسنده و چهره دانشگاهی ۴۴ ساله گفت که چاره‌ای جز ماندن در شمال ندارند، زیرا «جای دیگری برای رفتن ندارند».

ساکنان محله الریمال گفتند شیما و خانواده اش چهار ماه پیش از خانه خود در شجاعیه آواره شده بودند.

مصعب ابوطها، شاعر فلسطینی اهل غزه و دوست رفعت که اکنون در قاهره آواره است، نیز گفت شیما به تازگی در پیامی خبر مادر شدن خود را منتشر کرده بود و نوشته خود خطاب به پدر مرحومش را به اشتراک گذاشت.

وی نوشت: پدر، این نوه تو عبدالرحمن است، اما هرگز تصور نمی‌کردم تو را به این زودی و حتی قبل از اینکه او را ببینی از دست بدهم.

به گفته دفاع غیرنظامی فلسطین در غزه، شب جمعه در حمله اسراییل به اردوگاه پناهجویان نصیرات در مرکز غزه، حداقل ۱۵ نفر کشته شدند و حداقل دو کودک زیر آوار مفقود هستند.

کد خبر 6090755

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏