Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پورسیدآقایی با اشاره به جزییات برنامه های معاونت ترافیک برای استقبال از مهر ماه گفت : شهرداری و استانداری تهران به‌صورت مشترک پیشنهادی را برای شناور شدن ساعات کار در دو هفته ابتدایی مهرماه به دولت داده‌اند که ساعت کار از ساعت ۷ تا ۸.۳۰ شناور باشد. شناور شدن ساعت کار باید با موافقت دولت انجام شود و مانند سال گذشته باید از سوی دولت در قالب بخشنامه ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : امسال توانسته‌ایم سرویس مدارس را زودتر ساماندهی کنیم و امیدواریم مدارس هم زودتر از پیک ترافیک، سرویس‌های خود را وارد کنند تا شاهد بار ترافیکی والدینی که می‌خواهند فرزندان خود را به مدارس برسانند، نباشیم. همچنین معاینه فنی اتوبوس‌ها به شدت دنبال می‌شود.

به گفته پورسیدآقایی  از اول مهرماه تردد اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی ممنوع است و تصورمان این است که ۳ تا ۴ درصد اتوبوس‌ها نتوانند به استاندارهای لازم دست پیدا کنند  و مجبور شویم آنها را متوقف کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترافیک شهرداری استانداری تهران دولت ساعت کار معاینه فنی اتوبوس ترافیک دولت ساعت کار معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی خراسان شمالی که عصر شنبه در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در سه سال ابتدای دولت سیزدهم ۲۵ هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده است که در هی دولتی سابقه نداشته است.

وی در افزود:

کد خبر 6090453

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری