Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:28:04 GMT

دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست دشمن

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۱۶۹۲

دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست دشمن

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم راشد‌یزدی در سومین شب از ماه محرم در جمع عزاداران حسینی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: در عالم چیز‌هایی امتداد پیدا می‌کنند که با فطرت آدمیت که میل به خوبی‌ها و حق تعالی دارد مطابقت داشته باشند.
وی با بیان اینکه محبت امام حسین (ع) در دل‌ها ریشه افکنده است و مانند درختی استوار در وجود آدمی قرار دارد افزود: درسی که باید از امام حسین (ع) و ائمه (س) بگیریم این است که در سخن راست‌گفتار و در سخن گفتن صریح باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:: امام حسین (ع) در کربلا شهید شد و عبدالله زبیر در مکه کشته شد، اما دلیل چیست امام حسین (ع) در تاریخ ماند و عبدالله در تاریخ نابود شد، علت این است که امام حسین (ع) به خاطر اسلام بیعت نکرد و عبدالله زبیر به علت اینکه نوه صفیه عمه پیامبر است بیعت نکرد.

وی با اشاره به اینکه سخنرانان، مدیران و روسای ادارات ما باید سخن را صریح و بدون در نظر گرفتن مصلحت افراد خاص بگویند افزود: پیامبر اسلام (ص) تبلیغات را خود در چهار ماه حرام ذی‌العقده، ذی‌الحجه، محرم و رجب که چهار ماه محترم است انجام می‌دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در یکی از ماه‌ها که پیامبر (ص) در مسجد به شیوایی مسائل را بیان می‌کردند یکی از سران عرب شیفته پیامبر شد و بعد از سخنان پیامبر خواست که خود و قبیله‌اش به اسلام بگروند به شرط آنکه بعد از پیامبر جانشین آن حضرت شود، اما پیامبر قبول نکرد چرا که صراحت در سخن داشت.

راشد‌یزدی با اشاره به اهمیت داشتن صراحت و راستی گفتار در جامعه مسلمنان گفت: دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست آمریکایی‌ها و غربی‌هاست.

انتهای پیام /ح

دوپهلو حرف زدن سیاست دشمن است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)