Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- امام جمعه موقت همدان تاکيد کرد: مداحان از اشعار کم‌محتوا در آيين هاي عزاداري محرم استفاده نکنند و نسبت به ورود بدعت ها و خرافات به اين آيين ها هوشيار باشند.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام محمد جوادي در خطبه‌هاي عبادي سياسي نماز جمعه همدان افزود: متاسفانه اخلاق ديني در جامعه رها شده است و هيات هاي مذهبي، روحانيان، بزرگان و موثران جامعه اين موضوع را جدي نمي‌گيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: امر به معروف و نهي از منکر جزو مهمترين دستاوردهاي قيام امام حسين (ع) است و اصلاح امت تنها از اين طريق محقق مي شود.
وي با بيان اينکه امام حسين(ع) براي اصلاح امت جدش و مقابله با انحرافي که در جامعه اسلامي ايجاد شد، جان خود را فدا کرد، اظهار داشت: امروز دشمنان نظام در فضاي مجازي يا حقيقي درصدد گرفتن عقايد و ارزش‌هاي ما هستند.
حجت الاسلام جوادي انجام کارها براي رضاي خدا را دستاورد ديگر قيام امام حسين(ع) برشمرد و افزود: اگر خدا را از تمام کارهاي ديني خود جدا کنيم، آن کارها ارزشي نخواهد داشت.
امام جمعه موقت همدان جوان‌گرايي را از ديگر پيام‌هاي قيام امام حسين(ع) عنوان کرد و با بيان اينکه بايد به اين نسل بها داده و آنها را ديني و ارزشي تربيت کنيم، تحقق روحيه ايثار و شهادت در جامعه را از ديگر دستاوردهاي اين قيام دانست.
وي بر رعايت عفت و حجاب چه براي مردان و چه زنان تاکيد و اسراف در جامعه را نکوهش کرد و از تمام مردم به ويژه هيات مذهبي خواست نسبت به اين موضوعات حساس باشند.
امام جمعه موقت همدان با اشاره به اينکه استفاده از ظروف يکبارمصرف پلاستيکي باعث بروز مشکلات زيست‌محيطي مي‌شود، گفت: مردم و هيات مذهبي بايد نسبت به اين امر توجه داشته باشند.
حجت الاسلام جوادي با بيان اينکه بانوان بايد زينبي عزاداري کنند، تماشاي عزاداري ديگران در خيابان از سوي اين قشر را بي‌فايده دانست و خواستار رعايت شعائر ديني توسط زنان به عنوان قشري تاثيرگذار شد.
امام جمعه موقت همدان با اشاره به مشکلات اقتصادي در کشور اظهار کرد: بخشي از اين مشکلات به خاطر سوء مديريت مسئولان، بخشي ديگر به خاطر توطئه دشمنان و قسمتي نيز به خاطر عملکرد مردم است.
وي با بيان اينکه دشمنان با تحريم دارو، بانک‌ها، فروش نفت و تجارت با ايران درصدد از بين بردن نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، گفت: در اين ميان مديريت داخلي نيز از سوي برخي از مسئولان ضعيف است و نبايد ديگر اين سوء مديريت را گردن استکبار بياندازيم.
حجت الاسلام جوادي با اشاره به اينکه بايد شايسته‌سالاري در صدر امور باشد، گفت: اگر مسئولي توانايي انجام کاري را ندارد بايد پاسخگوي مردم و حق‌الناس باشد.
امام جمعه موقت همدان تاکيد کرد: اينکه فردي با لقب سلطان سکه 14 هزار ميليارد تومان از مردم اين کشور را مي برد، به خاطر مديريت ضعيف داخلي و نه توطئه استکبار است.
وي اظهار داشت: از طرف ديگر احتکار کالا و ارائه نکردن آن به مردم به موضوعي تبديل شده است که متاسفانه در کشور شاهد انجام آن هستيم.
امام جمعه موقت همدان با اشاره به برخي شايعه‌سازي‌ها در خصوص کمبود يک کالاي خاص در کشور و هجوم مردم براي خريد آن و يا احتکار برخي ديگر، افزود: اين راه و رسم همياري در جامعه نيست ضمن اينکه بايد در مقابل اين ترفندها و بازار سياه آن هوشيار بود.
7523/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است