Web Analytics Made Easy - Statcounter


بی بی سی نوشت: مطابق مدارک دادگاه و گفته‌ دادستان‌های آمریکایی، پل مانافورت، رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ پذیرفته است که با رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا همکاری کند.
مانافورت ماه گذشته در هشت مورد اتهام‌های بانکی و مالیاتی مجرم شناخته شد.
او، که با پرونده‌ای دیگر هم روبرو است، پذیرفته است که در دور مورد به جرم خود اعتراف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب همین اعتراف‌ها و در توافق با دادستان‌ها، او گفته است که با تحقیقات بازرس مولر نیز همکاری می‌کند.
کاخ سفید می‌گوید جرایم اعترافی پل مانافورت هیچ ارتباطی با دونالد ترامپ و کارزار انتخاباتی او ندارد.
مواردی که آقای مانافورت پذیرفته به آنها اعتراف کند، عمدتا به چند سال قبل از همکاری او با دونالد ترامپ برمی‌گردد و مربوط به او فعالیتش در قالب لابی‌گری برای سیاستمداران اوکراینی طرفدار روسیه است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کاخ سفید ترامپ آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند