Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری ایلنا، عباس شوکتی در خصوص وعده پاداش مسئولان ورزش کشور به مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت:ورزشکاران پرافتخار ایران موفق شدند مدال‌های رنگارنگی را در بازی‌های جاکارتا کسب کنند و حالا منتظر عملی شدن وعده‌های مسئولان ورزش هستند. 

وی ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قبل از اعزام تیم‌های ورزشی به جاکارتا، پاداش ورزشکاران مدال آور را تعیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مدال طلا، تعداد ١٦٠ سکه، مدال آوران نقره ٨٠ سکه و ورزشکارانی که مدال برنز کسب کنند، ٤٠ سکه در نظر گرفته شد. همچنین اعلام شد ورزشکاران رشته‌های تیمی نیز که به مدال برسند، نصف هدیه رشته‌های انفرادی دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال، والیبالیست‌های ایران که به مدال طلای بازی‌های آسیایی رسیدند، باید نصف پاداش مدال طلای رشته‌های انفرادی که ١٦٠ سکه است را دریافت کنند که پاداش ٨٠ سکه برای هر ملی پوش والیبال است. 

مربی کاراته کشورمان خاطرنشان کرد: با احتساب این برنامه، مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید تعداد قابل توجهی سکه طلا به مدال آوران برنز پرداخت کنند که اگرچه قیمت سکه رشد قابل توجهی داشته است، اما با این حال، قدردانی از افتخار آفرینان ورزش ایران، ارزش پرداخت این هزینه را دارد. 

شوکتی با بیان این که قهرمانان شغلی جز ورزش ندارند و باید برای آینده معیشتی خود امیدوار باشند، افزود: ورزشکاران رشته‌های مختلف به ویژه رزمی کاران، درآمدی از ورزش حرفه‌ای ندارند. از این رو، تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا در بازی‌های آسیایی و همچنین المپیک، مدال به دست آورند تا آینده خودشان را تأمین کنند. به همین دلیل، امیدواریم مسئولان ورزش کشور به قول‌های داده شده عمل کنند تا افتخار آفرینان ورزش ایران با امید بیشتری کارشان را برای المپیک ٢٠٢٠ توکیو دنبال کنند. 

کارشناس ورزش‌های رزمی کشور در پایان گفت: در سال ٩٦ وزارت ورزش و جوانان آن طور که باید و شاید به وعده‌های خود در قبال قهرمانان عمل نکرد. حتی شنیدیم در حالی که قول اهدا سکه داده شده بود، اما در کمال تعجب در مراسم تجلیل از قهرمانان به جای پاداش سکه، کارت هدیه به ورزشکاران اهدا شد که موجبات نارضایتی و دلسردی ورزشکاران را فراهم آورد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد. برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی - رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت