Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سران باشگاه اینتر با وجود شروع ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل جاری سری A ایتالیا از لوچانو اسپالتی حمایت خواهند کرد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر فصل جدید از رقابت‌های سری A ایتالیا را با دو شکست مقابل تیم‌های ساسولو و پارما، تساوی مقابل تورینو و تنها کسب یک پیروزی برابر بولونیا آغاز کرده که همین موضوع سبب شده تا شایعاتی در خصوص احتمال اخراج سرمربی ایتالیایی این تیم مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «کوریره دلا سرا» ایتالیا، گزارش داد؛ در حالی که فشارها روی لوچانو اسپالتی افزایش یافته، مدیران باشگاه اینتر که همان گروه سرمایه‌گذاری سونینگ هستند، رأی به ادامه حضور این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت سرمربیگری نراتزوری داده‌ و از وی حمایت کرده‌اند.

در روزهای اخیر شایعه حضور آنتونیو کونته روی نیمکت اینتر در صورت اخراج لوچانو اسپالتی مطرح شده است، سرمربی‌ای که پس از اخراج شدنش از چلسی هدایت تیمی را برعهده نداشته و گفته می‌شود او به دنبال سرمربیگری در ایتالیا است.

اینتر فردا شب (سه‌شنبه) در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا پذیرای تاتنهام است و اسپالتی و شاگردانش امیدوار هستند که این بازی نقطه عطفی برای آنها باشد.

اسپالتی اخیراً قرارداد خود را تا سال 2021 با باشگاه اینتر تمدید کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند