Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا بعد از سقوط هواپیمای نظامی روسیه "ایلوشین ۲۰" در سوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه تماس تلفنی با هم داشته‌اند یا خیر، گفت: نه. فکر می‌کنم شما بیانیه رسمی دمشق در این باره را شنیده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وزارت دفاع روسیه اطلاعات کامل و دقیقی درباره تمامی پروازها در مکان و زمان سقوط هواپیمای "ایلوشین۲۰" در نزدیکی سواحل سوریه دارد.

​پسکوف عنوان داشت: روسیه هنوز بیانیه‌هایی از اسرائیل درباره سقوط هواپیمای روسی در سوریه دریافت نکرده است. در صورت دریافت چنین بیانیه‌هایی، کارشناسان آن را بررسی می‌کنند. همانطور که می‌دانید رئیس‌جمهور روسیه در جریان گفتگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با سفر هیئتی از کارشناسان اسرائیلی به مسکو به ریاست فرمانده نیروی هوایی اسرائیل به منظور ارائه این بیانیه‌ها موافقت کرده است. در نتیجه ما هنوز هیچ بیانیه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ که گفته می‌شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

پایگاه هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سرنگونی پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا